Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Blodpølse smakar litt som klubb/potetball/raspeball/komle. Veit ikkje kva ord folk brukar på det. har ingen anelse om hva det er Ta deg ein tur til det vakre Vestlandet og smak på alle delikatessane våre. Inkl. svele Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg bor i finnmark og har ikke kjørt scooter siden vinteren startet.. det er nesten en skam! Har hatt kortet i et år nå, og det var først i denne helgen jeg kjørte sånn skikkelig. Vinter hele året, vær så snill? Endret 9. mars 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei, ikke vinter hele året! Jeg er temmelig lei allerede, men så er jeg jo mere sommermenneske av meg da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 ...Jeg finner ikke pluggene mine. Jeg hadde dem her tidligere, nå er de bare borte. Hvis mamma ikke gir faen i å flytte på ting på rommet mitt snart begynner jeg å låse det år jeg går hjemmefra. Jeg mener. Faen heller. -_- Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 eplefe er sur idag... Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Aaaaah... Sjokoladesaus... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er ikke sur. Får bare panikk når jeg ikke finner ting på rommet mitt som jeg trodde jeg visste hvor var. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Små emo trøndere Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hohoho sånt der morer meg Fagerhaug! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg er tilbake i Linux. *puste lettet ut* Og nå må jeg gjøre lekser resten av dagen. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Blodpølse er godt med sukker til da. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei folkens.. Da sier jeg takk og farvel til dere! Tror jeg tar en pause fra forumet en stund fremover., Kanskje en uke, kanskje et år, hvem vet. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Blodpølse er godt med sukker til da. Sukker eller sirup Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei folkens.. Da sier jeg takk og farvel til dere! Tror jeg tar en pause fra forumet en stund fremover., Kanskje en uke, kanskje et år, hvem vet. Orly? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hade bra, vi ses Håper du snart kommer tilbake Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei folkens.. Da sier jeg takk og farvel til dere! Tror jeg tar en pause fra forumet en stund fremover., Kanskje en uke, kanskje et år, hvem vet. Orly? Ya'rly. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei folkens.. Da sier jeg takk og farvel til dere! Tror jeg tar en pause fra forumet en stund fremover., Kanskje en uke, kanskje et år, hvem vet. Orly? Ya'rly. men du venter litt for å få masse kommentarer og oppmerksomhet? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 På en måte ja Shikaru, så om noen jeg kjenner godt fra forumet vil si ha det, så kan jeg svare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg