Datasmurf Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Så hva er deres unnskyldning for ikke å rave gatelangs med russen, spy på fortauet og våkne opp fyllesyk på 17.mai? Allerede vært i byen og tok en pils med pappa og de han jobber med, så i kveld skal jeg supe med kompiser hjemme. Speaking of which, Daniel, interessert? Stokkan, Steinar og jeg skal drikke her. Det verste med tannlegetimen er lukta imo. Har aldri hatt hull, men måtte fjerne en betent visdomsstann i 08. Var forferdelig å fjerne trådene to uker etter operasjonen. Ja, den lukta er helt forjævlig. Svidd tann eller hva søren det er når de borer. :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Har nada planer egentlig. Mulig jeg kan raske med meg noe pils herfra å ta turen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Så hva er deres unnskyldning for ikke å rave gatelangs med russen, spy på fortauet og våkne opp fyllesyk på 17.mai? Dagsfylla i morgen i stedet. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Har nada planer egentlig. Mulig jeg kan raske med meg noe pils herfra å ta turen Høres ut som en god idé. Så hva er deres unnskyldning for ikke å rave gatelangs med russen, spy på fortauet og våkne opp fyllesyk på 17.mai? Dagsfylla i morgen i stedet. Champis? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Så hva er deres unnskyldning for ikke å rave gatelangs med russen, spy på fortauet og våkne opp fyllesyk på 17.mai? Min unnskyldning er at jeg er 34 år gammel og hater russ og fyllekultur generellt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Så hva er deres unnskyldning for ikke å rave gatelangs med russen, spy på fortauet og våkne opp fyllesyk på 17.mai? 16. mai er en av de kjipeste dagene å være ute på. That's my excuse ^^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Statistisk sentralbyrå gjør sikkert noe brukbart, men de er faens så irriterende, ringer og ringer, tar de ikke hintet eller? Åja, og hvis de ville lurt folk til å svare burde de valgt et annet nr. første gang det ringte gadd jeg ikke ta den fordi det var så typisk selgernummer (og nå har jeg blokka de på telefonen) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Dagsfylla i morgen i stedet. Champis? Blir visst det ja. Hjemme hos Vowels! Woo! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg skal jobbe. Jeg bare lagde brownies helt spontant. Matblogger, liksom. Woah. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Spontane brownies? Hørtes godt ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Ja. Vi fant en plate med mørk sjokolade i en skuff mens vi var på jakt etter noe snop. Så sa jeg "brownies?" og det ble enstemmig vedtatt. Mmmm, nå lukter det sjokolade i hele leiligheten. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Hjemme hos Vowels! Woo! 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Må få vite hvor du jobber en gang, eplefe, komme innom for kaffe. Serverer dere "Hjemmelagde" brownies? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Må få vite hvor du jobber en gang, eplefe, komme innom for kaffe. Serverer dere "Hjemmelagde" brownies? Glutenfrie, sådan. I forrige uke hadde vi skikkelig "hjemmelagde", nybakte i kaffebaren, med espresso i deigen. De var syyyyykt gode. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Må smakes en gang Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Må smakes en gang Hvor finner jeg det? Lag dem sjæl. Edit: Altså, sånn seriøst, vi fant en oppskrift på nettet og brukte den. De vi har til vanlig er bakt av vårt eget Dromedarbakeri i Trønderland. Endret 16. mai 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Har dessverre ingen kaffebar i leiligheten.... EDIT: og sist jeg bakte noe, ble det kull. Endret 16. mai 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Brownies?? Pfff, speilegg er tingen (not) ! Nettopp slukt 2 speilegg, helt greit. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Men brownies er så enkelt når man først får dem til. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Var vel forsåvidt kake jeg lagde sist, ble ganske interessant, var så tørr at jeg kunne knust den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg