Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, brukbart vær her også. Var meldt regn, så jeg klager ikke. Tannlegen for en sjekk for å finne ut hva å fikse kjeften min vil koste meg. Det gleder jeg meg ikke til, men får meg en bytur ut av det, så da kan jeg se om jeg finner meg nye sko, ny bukse og en genser uten glidelås, hette eller lommer for en gangs skyld. :p

Hva er galt med kjeften?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men etter i morgen er russen borte ett helt år. Ikke at jeg merker så mye til dem i år, men det er like fullt deilig. Slipper i hvert fall at ALLE klager over hvor fæle de er (hvis man ser bort i fra de som forsvarer alt fra forsøpling og hærverk til voldtekt og vold med "la nå ungdom være ungdom", som er minst like irriterende).

Lenke til kommentar

Ta det rolig nå da Vida ^^

Bah, jeg skulle legge meg, men det er zombier på tv..

Hvitkelig? Har jeg og vennene mine vært på tv?? o.O

Men etter i morgen er russen borte ett helt år. Ikke at jeg merker så mye til dem i år, men det er like fullt deilig. Slipper i hvert fall at ALLE klager over hvor fæle de er (hvis man ser bort i fra de som forsvarer alt fra forsøpling og hærverk til voldtekt og vold med "la nå ungdom være ungdom", som er minst like irriterende).

og da slipper man å se rundkjøringer med skitne russ også..
Lenke til kommentar

Ja, brukbart vær her også. Var meldt regn, så jeg klager ikke. Tannlegen for en sjekk for å finne ut hva å fikse kjeften min vil koste meg. Det gleder jeg meg ikke til, men får meg en bytur ut av det, så da kan jeg se om jeg finner meg nye sko, ny bukse og en genser uten glidelås, hette eller lommer for en gangs skyld. :p

Hva er galt med kjeften?

Sånn ca 13 hull i variende grad. De fleste av dem rundt 6-7 år gamle. :p

To er nå på grensen til rotfylling, så jeg skal til tannlegen igjen på lørdag 11:30 for å fikse dem.

Så er det noen gamle plomber som har falt ut etc.

Lenge leve tannlegeskrekk og prokrastinering.

Sånn random inn her. Hvor stor klaring fra gulvet og opp til bunn av gardinen er greit? Et par centimeter? 10, 20, 30, 40 cm? For lange gardiner (ligger litt krøllete på gulvet)? Hva mener dere?

Jeg har vel en klaring på 4-5 cm på mine gardiner, og mamma og pappa kjører en klaring på 2 cm på sine.

Kommer litt an på hvor i landet du er. Har sett russ så sent som 23. mai. :p

Lenke til kommentar

Sånn ca 13 hull i variende grad. De fleste av dem rundt 6-7 år gamle. :p

To er nå på grensen til rotfylling, så jeg skal til tannlegen igjen på lørdag 11:30 for å fikse dem.

Så er det noen gamle plomber som har falt ut etc.

Lenge leve tannlegeskrekk og prokrastinering.

Det hørtes fælt ut :O Jeg har aldri hatt hull, æddabædda ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...