Schneiderlin Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Ja, brukbart vær her også. Var meldt regn, så jeg klager ikke. Tannlegen for en sjekk for å finne ut hva å fikse kjeften min vil koste meg. Det gleder jeg meg ikke til, men får meg en bytur ut av det, så da kan jeg se om jeg finner meg nye sko, ny bukse og en genser uten glidelås, hette eller lommer for en gangs skyld. Hva er galt med kjeften? Lenke til kommentar
Tanketrekker Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Sol og 27 grader, noen timer igjen så er jeg friiii..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Han har hatt tannverk i flere måneder og nekta å gå til tannlegen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Hadde en syk knekking i kjeven i flere måneder men har blitt bedre nå etter ca et halvt år, gikk ikke an å tygge uten å hørre knekkingen på andre siden av rommet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Strålende sol og 23 grader i Bodø. hvordan ser du det fra kjelleren? 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Kom og lag mat til meg! Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Kom og lag mat til meg! hvis du lager til meg. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Noen Bergensere som skal på byn i kveld? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Med tanke på at byen er passelig stor med svært mange mennesker i den, så vil jeg anta at det er noen bergensere som skal på byen i kveld. Merkelig spørsmål å stille, egentlig, 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Regner med noen bergensere skal "ut på byn" siden det er 16. mai. Noen som har en C64 å selge neiregnetikkemeddetheller.. Endret 16. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Vurderte det, men etter søvnmangel og en insane dag på jobb + begynner på jobb 11 i morgen så droppet jeg det forsiktig. Litt glad, egentlig. Hvis det er en dag det ikke er særlig kult å være ute på er det 16. mai. XD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Sant det...dritings russeunger overalt..tar heller en flaske rødvin, Blind Guardian-DVD og Diablo 3 hjemme i stua Endret 16. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Noen Bergensere som skal på byn i kveld? For et latterlig forslag. Ikke en gang om jeg hadde fått betalt for det. Vel... Det kommer an på betalingen egentlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Men etter i morgen er russen borte ett helt år. Ikke at jeg merker så mye til dem i år, men det er like fullt deilig. Slipper i hvert fall at ALLE klager over hvor fæle de er (hvis man ser bort i fra de som forsvarer alt fra forsøpling og hærverk til voldtekt og vold med "la nå ungdom være ungdom", som er minst like irriterende). Lenke til kommentar
felicity Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 hvordan ser du det fra kjelleren? Ser ingenting annet enn kjetting og sprit, trengte bare noe å skryte av lzm. y0 Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Ta det rolig nå da Vida ^^ Bah, jeg skulle legge meg, men det er zombier på tv.. Hvitkelig? Har jeg og vennene mine vært på tv?? o.O Men etter i morgen er russen borte ett helt år. Ikke at jeg merker så mye til dem i år, men det er like fullt deilig. Slipper i hvert fall at ALLE klager over hvor fæle de er (hvis man ser bort i fra de som forsvarer alt fra forsøpling og hærverk til voldtekt og vold med "la nå ungdom være ungdom", som er minst like irriterende). og da slipper man å se rundkjøringer med skitne russ også.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Noen som vet hva det koster med bilvask på Statoil? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Sånn random inn her. Hvor stor klaring fra gulvet og opp til bunn av gardinen er greit? Et par centimeter? 10, 20, 30, 40 cm? For lange gardiner (ligger litt krøllete på gulvet)? Hva mener dere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Ja, brukbart vær her også. Var meldt regn, så jeg klager ikke. Tannlegen for en sjekk for å finne ut hva å fikse kjeften min vil koste meg. Det gleder jeg meg ikke til, men får meg en bytur ut av det, så da kan jeg se om jeg finner meg nye sko, ny bukse og en genser uten glidelås, hette eller lommer for en gangs skyld. Hva er galt med kjeften? Sånn ca 13 hull i variende grad. De fleste av dem rundt 6-7 år gamle. To er nå på grensen til rotfylling, så jeg skal til tannlegen igjen på lørdag 11:30 for å fikse dem. Så er det noen gamle plomber som har falt ut etc. Lenge leve tannlegeskrekk og prokrastinering. Sånn random inn her. Hvor stor klaring fra gulvet og opp til bunn av gardinen er greit? Et par centimeter? 10, 20, 30, 40 cm? For lange gardiner (ligger litt krøllete på gulvet)? Hva mener dere? Jeg har vel en klaring på 4-5 cm på mine gardiner, og mamma og pappa kjører en klaring på 2 cm på sine. Men etter i morgen er russen borte ett helt år. Ikke at jeg merker så mye til dem i år, men det er like fullt deilig. Slipper i hvert fall at ALLE klager over hvor fæle de er (hvis man ser bort i fra de som forsvarer alt fra forsøpling og hærverk til voldtekt og vold med "la nå ungdom være ungdom", som er minst like irriterende). Kommer litt an på hvor i landet du er. Har sett russ så sent som 23. mai. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Sånn ca 13 hull i variende grad. De fleste av dem rundt 6-7 år gamle. To er nå på grensen til rotfylling, så jeg skal til tannlegen igjen på lørdag 11:30 for å fikse dem. Så er det noen gamle plomber som har falt ut etc. Lenge leve tannlegeskrekk og prokrastinering. Det hørtes fælt ut :O Jeg har aldri hatt hull, æddabædda ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg