L4r5 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Dagens funfact: Perverse folk er særdeles morsomme. Mulig det bare er fordi jeg er en selv at jeg finner dem det. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Dagens funfact: Perverse folk er særdeles morsomme. Mulig det bare er fordi jeg er en selv at jeg finner dem det. Neh. Samtaler er morsommere når man tenker koffert. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Tom for batteri på telefonen din? Det finner du vel lett ut hvis du ringer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Neh. Samtaler er morsommere når man tenker koffert. Nja... I eksempelet jeg tenkte på så var det ikke tvil om at det var ment koffert. Det var så direkte at misforståelser ikke kan oppstå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Dere er til lite hjelp. Prøver med eddik imorra hvis vaniljesukkeret ikke har funka. Dagens funfact: Perverse folk er særdeles morsomme. Mulig det bare er fordi jeg er en selv at jeg finner dem det. This is true. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Dere er til lite hjelp. Prøver med eddik imorra hvis vaniljesukkeret ikke har funka. Blåbærvodka, etterfulgt av parfyme? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Neh. Samtaler er morsommere når man tenker koffert. Nja... I eksempelet jeg tenkte på så var det ikke tvil om at det var ment koffert. Det var så direkte at misforståelser ikke kan oppstå. Still. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Dere er til lite hjelp. Prøver med eddik imorra hvis vaniljesukkeret ikke har funka. Konsentrert H2SO4 tar knekken på det meste av lukt fra madrasser. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 noen hevder svaret er jesus, andre øl, men du, du tviholder på blåbervodka? BLÅBÆRVODKA! Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 hedvig, har du badekar? hvis du har, legg det under vann med noe vaskemiddel, vanish eller noe (usikker på hva mamma bruker) men det funker. ellers kanskje seterens skum? tar mye det også. men eddik? det lukter jo ille det og. Dere er til lite hjelp. Prøver med eddik imorra hvis vaniljesukkeret ikke har funka. Blåbærvodka, etterfulgt av parfyme? noen hevder svaret er jesus, andre øl, men du, du tviholder på blåbervodka? Dere er til lite hjelp. Prøver med eddik imorra hvis vaniljesukkeret ikke har funka. Konsentrert H2SO4 tar knekken på det meste av lukt fra madrasser. saltsyre (tar rett der?) tar knekken på hele madrassen vel... Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 BLÅBÆRVODKA! Kanskje du rett og slett bare burde legge ned den flaska di og sove litt? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kanskje du rett og slett bare burde legge ned den flaska di og sove litt? Make me. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 BLÅBÆRVODKA! Skulle nesten tro du var 15 år, Vida. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Skulle nesten tro du var 15 år, Vida. Nesten! Tretten og et halvt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Det finner du vel lett ut hvis du ringer. Du har batteri, men vil ikke snakke? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Du har batteri, men vil ikke snakke? Nei, jeg er opptatt med å blø ihjel. Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Skulle nesten tro du var 15 år, Vida. Nesten! Tretten og et halvt. du kødda nå? 13 og alkis? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg har eksamen-forberedelsesdag på skolen i morgen. Derfor må jeg, selv om jeg gjerne ville holdt meg våken og lest fylleinnlegg, legge meg nå. I bid you good night, gentlemen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 saltsyre (tar rett der?) tar knekken på hele madrassen vel... Nei. Erru gæern? Jeg ville ikke anbefalt å helle saltsyre på senga. Jeg er ikke helt blåst. Saltsyre er vel HCl eller noe. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 hedvig, har du badekar? hvis du har, legg det under vann med noe vaskemiddel, vanish eller noe (usikker på hva mamma bruker) men det funker. ellers kanskje seterens skum? tar mye det også. men eddik? det lukter jo ille det og. Har ikke badekar dessverre. Har prøvd å spyle HARDT i dusjen, men.. neida.. Eddik er flink til å fjerne andre lukter, og eddiklukta forsvinner av seg selv etter en stund. Har jeg hørt i hvertfall. Satser på det. Nei. Erru gæern? Jeg ville ikke anbefalt å helle saltsyre på senga. Jeg er ikke helt blåst. Saltsyre er vel HCl eller noe. Svovelsyre er så mye bedre ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg