Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kunne gjerne kutta ned på skoletimene, men trenger noen fler verkstedtimer.

Jupp... Må jobbe med verdens kjedeligste prosjekt i 3 uker. Deretter ultra eksamen to the max, hvor jeg må ha et megabra prosjekt å vise frem. Blir skuffet over alt under 5. Og 5.

Du sa verksted? Mekk?

Lenke til kommentar

Du kan komme hit så kan vi se på zombier sammen. Jeg lover å ikke bite så hardt.

Haha ^^

Jeg drømte at noen zombier kunne trenes opp til å bli snille i natt, men de klarte ikke alltid å holde seg i skinnet. Vi var på båttur sammen. Me and the zombies.

Hans og Geir var også med, men husker ikke helt hva de bidro med.

Lenke til kommentar

Jobber med å utvikle et alkoholproblem sånn at jeg kan få litt sympatiske innspill fra omverdenen.

Morsomt, hadde en sånn periode selv. Nå var det ikke sympati jeg var ute etter, men et kunstig skapt problem er fint å ha om man trenger noe å skylde på.

Lenke til kommentar

kunne gjerne kutta ned på skoletimene, men trenger noen fler verkstedtimer.

Jupp... Må jobbe med verdens kjedeligste prosjekt i 3 uker. Deretter ultra eksamen to the max, hvor jeg må ha et megabra prosjekt å vise frem. Blir skuffet over alt under 5. Og 5.

Du sa verksted? Mekk?

TIP, blir vel pina(industrimekaniker) neste år. jobber nå med fresing og dreing. + fordypning i cnc, der lærer programering av fres, samtidig som vi jobber på høytalerstativ. FUCK DEG - du spora meg av igjen ...

Ta det rolig nå da Vida ^^

Jobber med å utvikle et alkoholproblem sånn at jeg kan få litt sympatiske innspill fra omverdenen.

vi synes alerede synd på deg, men for all del. flere fyllehistorier blir det fra alkiser.

Jeg satser på å utvikle et symbiotisk forhold til hybelkaninene og diverse udefinerbare livsformer funnet i kjøleskapet.

det funker ikke, alt kaninene gjør er formere seg. Aldri fått et ord ut av dem.

Lenke til kommentar

Morsomt, hadde en sånn periode selv. Nå var det ikke sympati jeg var ute etter, men et kunstig skapt problem er fint å ha om man trenger noe å skylde på.

Jeg er heller ikke legemlig ute etter sympati, da jeg finner kondolanse fra andre mennesker kvalmende, men jeg er usedvanlig flink til å konstruere stadig nye problemer å "skylde på".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...