felicity Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Har du egentlig godt av å drikke? Nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Har du egentlig godt av å drikke? Nei. Selvinnsikt: +1Selvkontroll: -1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Selvinnsikt: +1 Selvkontroll: -100.000.000.000 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Ta det rolig nå da Vida ^^ Bah, jeg skulle legge meg, men det er zombier på tv.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 jeg er utrolig effektiv, problemet er bare at det ikke gjelder ting jeg skulle ha gjort Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Ta det rolig nå da Vida ^^ Bah, jeg skulle legge meg, men det er zombier på tv.. Du kan komme hit så kan vi se på zombier sammen. Jeg lover å ikke bite så hardt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 kunne gjerne kutta ned på skoletimene, men trenger noen fler verkstedtimer. Jupp... Må jobbe med verdens kjedeligste prosjekt i 3 uker. Deretter ultra eksamen to the max, hvor jeg må ha et megabra prosjekt å vise frem. Blir skuffet over alt under 5. Og 5. Du sa verksted? Mekk? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Ta det rolig nå da Vida ^^ Jobber med å utvikle et alkoholproblem sånn at jeg kan få litt sympatiske innspill fra omverdenen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Du kan komme hit så kan vi se på zombier sammen. Jeg lover å ikke bite så hardt. Haha ^^ Jeg drømte at noen zombier kunne trenes opp til å bli snille i natt, men de klarte ikke alltid å holde seg i skinnet. Vi var på båttur sammen. Me and the zombies. Hans og Geir var også med, men husker ikke helt hva de bidro med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Jobber med å utvikle et alkoholproblem sånn at jeg kan få litt sympatiske innspill fra omverdenen. Jeg satser på å utvikle et symbiotisk forhold til hybelkaninene og diverse udefinerbare livsformer funnet i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Er det noen som har noen kjempetips til å fjerne ekkel oppkastlukt fra en tjukk madrass? Har prøvd med vanlig såpe, vanish og salmiakk... as we speak ligger den dynka i vaniljesukker over natta, som skal støvsuges vekk imorra. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Jobber med å utvikle et alkoholproblem sånn at jeg kan få litt sympatiske innspill fra omverdenen. Morsomt, hadde en sånn periode selv. Nå var det ikke sympati jeg var ute etter, men et kunstig skapt problem er fint å ha om man trenger noe å skylde på. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) SPRIT! Den var altså til Hedvig. Endret 15. mai 2012 av Vida Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 SPRIT! Den var altså til Hedvig. Jeg vil ikke at madrassen skal stinke sprit heller da Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 kunne gjerne kutta ned på skoletimene, men trenger noen fler verkstedtimer. Jupp... Må jobbe med verdens kjedeligste prosjekt i 3 uker. Deretter ultra eksamen to the max, hvor jeg må ha et megabra prosjekt å vise frem. Blir skuffet over alt under 5. Og 5. Du sa verksted? Mekk? TIP, blir vel pina(industrimekaniker) neste år. jobber nå med fresing og dreing. + fordypning i cnc, der lærer programering av fres, samtidig som vi jobber på høytalerstativ. FUCK DEG - du spora meg av igjen ... Ta det rolig nå da Vida ^^ Jobber med å utvikle et alkoholproblem sånn at jeg kan få litt sympatiske innspill fra omverdenen. vi synes alerede synd på deg, men for all del. flere fyllehistorier blir det fra alkiser. Jobber med å utvikle et alkoholproblem sånn at jeg kan få litt sympatiske innspill fra omverdenen. Jeg satser på å utvikle et symbiotisk forhold til hybelkaninene og diverse udefinerbare livsformer funnet i kjøleskapet. det funker ikke, alt kaninene gjør er formere seg. Aldri fått et ord ut av dem. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Morsomt, hadde en sånn periode selv. Nå var det ikke sympati jeg var ute etter, men et kunstig skapt problem er fint å ha om man trenger noe å skylde på. Jeg er heller ikke legemlig ute etter sympati, da jeg finner kondolanse fra andre mennesker kvalmende, men jeg er usedvanlig flink til å konstruere stadig nye problemer å "skylde på". Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg er heller ikke legemlig ute etter sympati, da jeg finner kondolanse fra andre mennesker kvalmende, men jeg er usedvanlig flink til å konstruere stadig nye problemer å "skylde på". jeg byner virkelig å lure på hvordan du er IRL Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Blåbærvodka. Tom for batteri på telefonen din? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg vil ikke at madrassen skal stinke sprit heller da Blåbærvodka. jeg byner virkelig å lure på hvordan du er IRL IRL sitter jeg lenket fast i min egen kjeller uten annen sosialisering enn intimiteten med spritlageret mitt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg får rare bilder i hode nå vida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg