b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bacon på burger er vondt, bacon på pølse er vondt, bacon på pizza er motbydelig, bacon i seg selv er egentlig forferdelig ekkelt. Jeg liker ikke bacon. Hvorfor liker du ikke det som er godt???? =(((((((( Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det innlegg burde vært postet i denne tråden. Åh. Jeg trodde jeg hilste, ikke argumenterte... o_O Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Åh. Jeg trodde jeg hilste, ikke argumenterte... o_O Vet d u ikke det engang? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg begynner å innse det nå. Tror jeg. Akkurat. Jeg aner egentlig ikke hva jeg snakker om. x) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg begynner å innse det nå. Tror jeg. Akkurat. Jeg aner egentlig ikke hva jeg snakker om. x) That's a first? Yey, Robert Miles - Children (Dream version) Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg vil ikke jobbe med prøvemuntlig i matte Venninna mi har gjort alt, og jeg ingenting .. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ikke si sånn Epletyv. Du minner meg på at jeg har engelsk-tentamen til uka. Jeg kom også på at jeg skal levere en rapport på et hjertedissekjsonsforsøk i morra. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg vil ikke jobbe med prøvemuntlig i matte Venninna mi har gjort alt, og jeg ingenting .. Kom opp i munnleg matte på eksamen i 10. Verste eg har vore med på nokon gong! Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg begynte å tenke på det Valentines-ballet som var på skolen for en stund siden. Det var jo mer en sugen fest enn et ball. Det var stygg hip hop/rap-musikk der. Men det jeg skulle fram til, var at en rar venn av meg sto bak en av høytalerne, så tok han og lyste med ei lommelykt mens han sto og så helt psycho ut. Han sto å gjorde det der i ca. 3 kvarter. o.o Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg vil ikke jobbe med prøvemuntlig i matte Venninna mi har gjort alt, og jeg ingenting .. Kom opp i munnleg matte på eksamen i 10. Verste eg har vore med på nokon gong! Hvrofor er det så mange som håper at de kommer opp i det faget de er best i, bare for at det skal bli lett. Jeg vil helst komme opp i det faget jeg sliter mest med, så jeg har sjansen til å få opp den karakteren. Endret 9. mars 2008 av Olum Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kom opp i munnleg matte på eksamen i 10. Verste eg har vore med på nokon gong! Matte er ikke noe problem. Problemet er at jeg ikke har noe motivasjon til å gjøre det. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvrofor er det så mange som håper at de kommer opp i det faget de er best i, bare for at det skal bli lett. Jeg vil helst komme opp i det faget jeg sliter mest med, så jeg har sjansen til å få opp den karakteren. Med meg gjekk det berre dårlegare på munnleg enn det eg hadde som standpunkt. Måtte jo sitje å løyse vanskelege likningar medan sensoren og læraren min følgde med. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Enten så skrives Kalvegodt "Kalv e godt", eller så er det "kalvegodt" i sammenhenget "Kalve-godt", som da menes som "Kalvegoderi". o.o Endret 9. mars 2008 av Baconburger Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg begynte å tenke på det Valentines-ballet som var på skolen for en stund siden. Det var jo mer en sugen fest enn et ball. Det var stygg hip hop/rap-musikk der. Men det jeg skulle fram til, var at en rar venn av meg sto bak en av høytalerne, så tok han og lyste med ei lommelykt mens han sto og så helt psycho ut. Han sto å gjorde det der i ca. 3 kvarter. o.o hahaha ser det for meg oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 God morgen folkens. I natt klarte jeg å sove i tretten og en halv time. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Enten så skrives Kalvegodt "Kalv e godt", eller så er det "kalvegodt" i sammenhenget "Kalve-gidt", som da menes som "Kalvegoderi". o.o Tolk det som du vil Kalvegodt er jo eit produkt ein kan kjøpe. Men kalv e godt altso Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Enten så skrives Kalvegodt "Kalv e godt", eller så er det "kalvegodt" i sammenhenget "Kalve-gidt", som da menes som "Kalvegoderi". o.o Tolk det som du vil Kalvegodt er jo eit produkt ein kan kjøpe. Men kalv e godt altso Kalkun er bedre. O_O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Enten så skrives Kalvegodt "Kalv e godt", eller så er det "kalvegodt" i sammenhenget "Kalve-gidt", som da menes som "Kalvegoderi". o.o Tolk det som du vil Kalvegodt er jo eit produkt ein kan kjøpe. Men kalv e godt altso Kalkun er bedre. O_O Og pinnekjøtt er best. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Enten så skrives Kalvegodt "Kalv e godt", eller så er det "kalvegodt" i sammenhenget "Kalve-gidt", som da menes som "Kalvegoderi". o.o Tolk det som du vil Kalvegodt er jo eit produkt ein kan kjøpe. Men kalv e godt altso Kalkun er bedre. O_O Og pinnekjøtt er best. Pinnkjøtt er best på en verst-liste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Pinnkjøtt er best på en verst-liste.Skal du ha bank eller?* Pinnekjøtt er det beste som finnes! *(Om du er stor og sterk vennligst ignorer dette) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg