Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynte å tenke på det Valentines-ballet som var på skolen for en stund siden. Det var jo mer en sugen fest enn et ball. Det var stygg hip hop/rap-musikk der. Men det jeg skulle fram til, var at en rar venn av meg sto bak en av høytalerne, så tok han og lyste med ei lommelykt mens han sto og så helt psycho ut. Han sto å gjorde det der i ca. 3 kvarter. o.o

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke jobbe med prøvemuntlig i matte :(

Venninna mi har gjort alt, og jeg ingenting ..

Kom opp i munnleg matte på eksamen i 10. Verste eg har vore med på nokon gong!

Hvrofor er det så mange som håper at de kommer opp i det faget de er best i, bare for at det skal bli lett. Jeg vil helst komme opp i det faget jeg sliter mest med, så jeg har sjansen til å få opp den karakteren.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Hvrofor er det så mange som håper at de kommer opp i det faget de er best i, bare for at det skal bli lett. Jeg vil helst komme opp i det faget jeg sliter mest med, så jeg har sjansen til å få opp den karakteren.

Med meg gjekk det berre dårlegare på munnleg enn det eg hadde som standpunkt. Måtte jo sitje å løyse vanskelege likningar medan sensoren og læraren min følgde med.

Lenke til kommentar
Jeg begynte å tenke på det Valentines-ballet som var på skolen for en stund siden. Det var jo mer en sugen fest enn et ball. Det var stygg hip hop/rap-musikk der. Men det jeg skulle fram til, var at en rar venn av meg sto bak en av høytalerne, så tok han og lyste med ei lommelykt mens han sto og så helt psycho ut. Han sto å gjorde det der i ca. 3 kvarter. o.o

hahaha :laugh::lol: ser det for meg oO

Lenke til kommentar
Enten så skrives Kalvegodt "Kalv e godt", eller så er det "kalvegodt" i sammenhenget "Kalve-gidt", som da menes som "Kalvegoderi". o.o

Tolk det som du vil ;) Kalvegodt er jo eit produkt ein kan kjøpe. Men kalv e godt altso :D

Kalkun er bedre. O_O

Og pinnekjøtt er best. :fun:

Lenke til kommentar
Enten så skrives Kalvegodt "Kalv e godt", eller så er det "kalvegodt" i sammenhenget "Kalve-gidt", som da menes som "Kalvegoderi". o.o

Tolk det som du vil ;) Kalvegodt er jo eit produkt ein kan kjøpe. Men kalv e godt altso :D

Kalkun er bedre. O_O

Og pinnekjøtt er best. :fun:

Pinnkjøtt er best på en verst-liste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...