Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

det er #fett #kult #digg og #swag ikke #hatpåmeg

#Blir #en #altfor #lang #dag #på #jobb #i #dag.

#Hoster #til #jeg #brekker #meg #og #kollegaen #bare "#JADA, #HAR #DU #VÆRT #PÅ #FEST #I #HELGEN #ELLER? #HEHEHEHE #BLUNKEFJES!!!"

:dremel:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen, som det blåser ute. Selv om det er fint vær etc, går jo vinninga opp i spinninga, med all denne vinden.

Yeh, helt tragisk. Fikk parasollen til de som bor over oss ned på plenen i natt. :p

Papir og søppel flyr nedover gata akkurat nå.

I tillegg flyr det jagerfly rimelig lavt over husene her også. Våkna av ett klokka elleve, og så kom det et nytt igjen for ti minutter siden. Blir sikkert ikke bedre når kampflybasen kommer til Ørlandet. :p

Lenke til kommentar

Eksamen gikk rimelig greit. Avsluttet med "Og så våknet jeg opp. Det hadde bare vært en drøm". Tror denne er av de bedre jeg har skrevet.

Lo faktisk av denne her, en av de bedre postene i DNFK på laaaaang tid!

Ironi er deil over thaaaaaa internethaaaa

Lenke til kommentar

Er det egentlig en enkel måte å sette på et stretchlaken på en 150x200 seng som står klint opp i et hjørne og egentlig bare har en halv ledig side å komme til på?

Og ja, jeg har sjekka. Lakenet er også 150x200, så det burde passe.

Jeg får det til selv, og jeg har bare ett ledig hjørne. Det er dog litt vanskelig å forklare nøyaktig hva jeg gjør, men begynn med det ledige hjørnet, og «jobb» deg innover. Du blir nødt til å sitte i sengen og «hoppe» opp for å dra lakenet nærmere neste hjørne. Det kommer til å se dumt ut, men det er vel mer styr å dra frem sengen.

Lenke til kommentar

Det har blåst som bare faen i dag! Er det hele landet, eller bare der jeg bor?

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men her i Gjøvik veltet søppelkassene utenfor huset jeg bor i, og ble kastet i underkant av ti meter. Det er sånne store, svarte søppelkasser ment for borettslag og lignende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...