Kakeshoma Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Mente det ikke negativt, men en sinnablogger er en sinnablogger. Faen ass. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Damn jeg har lyst på et ordentlig kamera til ferien. Men det skal jo være så sinnsykt dyrt, kunne jo kjøpt meg ny pc for samme pengene (og ny pc trenger jeg) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Damn jeg har lyst på et ordentlig kamera til ferien. Men det skal jo være så sinnsykt dyrt, kunne jo kjøpt meg ny pc for samme pengene (og ny pc trenger jeg) Hvor mye er du villig til å legge i? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Damn jeg har lyst på et ordentlig kamera til ferien. Men det skal jo være så sinnsykt dyrt, kunne jo kjøpt meg ny pc for samme pengene (og ny pc trenger jeg) Hvor mye er du villig til å legge i? Helst ikke mer enn 6k med et brukbart objektiv. Men har egentlig ganske lyst på Panasonic Lumix GH2, da har jeg muligheten til å lage litt brukbar film, noe jeg synes er vel så spennende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Helst ikke mer enn 6k med et brukbart objektiv. Men har egentlig ganske lyst på Panasonic Lumix GH2, da har jeg muligheten til å lage litt brukbar film, noe jeg synes er vel så spennende. https://prisguiden.no/produkt/nikon-d5100-146474Nikon D5100. Kjøp gjerne med 18-55-objektivet. Da koster det cirka 5000. Da har du tusen kroner å legge i en "prime lens". Der foreslår jeg Nikkor 50mm f/1,8 eller 35mm f/1,8 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Hmmm... kan vurderes. De fleste som bruker SLR til film nå bruker GH2 eller 60D, noen folk bruker dyrere kameraer også, men da kan man somregel gå over til videokamera med liknende specs og bedre ergomi og tilkoblinger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Sånn sett er 7D fantastisk til film. Vi filmet en kortfilm og flere musikkvideoer, samt brukte de til å filme liveproduksjoner og masse annet. De er absolutt fantastiske til både film og bilder. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Sheesh, denne eksamen blir aldri ferdig. Leveringsfrist klokka 14 i morgen og jeg er ikke halvveis engang. Trøster meg med at dette er siste hjemmeeksamen og det er to uker til sommerferie. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Hjemmeeksamen høres så deilig ut. Vi har bare 3-timers, og de blir ofte i overkant intense. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Hjemmeeksamen er et interessant konsept i grunn. Men jeg er jo aldri ferdig tidlig, så jeg sitter alltid og holder på like før det skal leveres og leverer et par minutter før fristen går ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Hjemmeeksamen er ikke så kjekt som det høres ut som. Du har en hard tidsfrist og blir distrahert av ting i hjemmet som stjeler tiden. Bedre å være på en skole og ikke ha noen andre greier rundt seg som distraherer. Kan ikke ligge og sove ekstra lenge heller. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Hjemmeeksamen er fantastisk om en ikke har lest nok i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 6 timer holder rett og slett ikke... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 To timer går så vidt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Hjelp. Trøtt.no og blodskutte øyne nok en gang. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 God morgen Jeg nekter. Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 jeg ønskere dere en god morgen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Vida er jo den beste på Twitter, sammen med Hansern. Hansern bruker hashtags på forumet tho. det er #fett #kult #digg og #swag ikke #hatpåmeg Blir en altfor lang dag på jobb i dag. Hoster til jeg brekker meg og kollegaen bare "JADA, HAR DU VÆRT PÅ FEST I HELGEN ELLER? HEHEHEHE BLUNKEFJES!!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg