Mr. Lurk Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Noen som har vært på interrail her? Hater at det ikke er en tråd på ferie- og reiseforumet for generelle småspørsmål. Så lag en da. Endret 13. mai 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Nah... måjo bli sticky da isåfall, og da må man lage en gjennomtenkt post, for så å overbevise en moderator om at det trengs. Uansett, om noen som har vært på interrail ser dette: Må man fikse biletter for hvert tog man tar? Eller kan man bare hoppe rett på togene (dvs. hvis ikke det må reserveres plass eller er høyhastighetstog) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Nei, man reserverer ikke noenting, og kjøper ikke andre billetter enn den "store" interrail-billetten. Alle togselskapene i Europa vet hva det er. Du skal bare skrive hva slags strekninger du har reist i billetten mens du reiser. Betaler ingenting ekstra. Du kan selvsagt ikke gå i "første klasse" vogner som er rundt i Europa, ei heller sovevogner, siden disse er reservert av betalende passasjerer. Du har uendelig med togturer innebygget i prisen du kjøper billetten for. Det er en vanlig togbillett med et lite notathefte stiftet på. Jeg reiste nedover Tyskland på slutten av 90-tallet, da fikk jeg flere ganger kjeft av personalet for å ikke ha fylt ut stedene jeg hadde reist til og fra noen ganger. Endret 13. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 fikser kun en billet der man får en viss "reisetid". fks 40 timer og så kan du ta et tog som tar 4 timer, da har du 36t igjen til gode. Lenke til kommentar
HeltGresk Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Kort oppsumert. - Sendt Inn mails. til castingbyråer. - Spist Mat - Sovet (Siesta) - Vært en sosialemedie hore! Spennede? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 fikser kun en billet der man får en viss "reisetid". fks 40 timer og så kan du ta et tog som tar 4 timer, da har du 36t igjen til gode. Du velger dager, ikke antall reisetimer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Og ja, du spesifiserer antall dager reisen skal ta og betaler deretter. Men innenfor de dagene kan du reise akkurat hvor du vil, overnatte i byer etc. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Nah... måjo bli sticky da isåfall, og da må man lage en gjennomtenkt post, for så å overbevise en moderator om at det trengs. Uansett, om noen som har vært på interrail ser dette: Må man fikse biletter for hvert tog man tar? Eller kan man bare hoppe rett på togene (dvs. hvis ikke det må reserveres plass eller er høyhastighetstog) Det er bare å hoppe på togene ja, om du da har en InterRail-billett. Togene kan såklart være fulle, så kan være lurt å reserve plass, for en gitt pris. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 god kvell . hvordan står de til her? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det er bare å hoppe på togene ja, om du da har en InterRail-billett. Togene kan såklart være fulle, så kan være lurt å reserve plass, for en gitt pris. Goodstuff, får vel ringe og bestille bilett snart da tenker jeg. Gaske utrolig at du ikke kan kjøpe den på nettet via nsb. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Goodstuff, får vel ringe og bestille bilett snart da tenker jeg. Gaske utrolig at du ikke kan kjøpe den på nettet via nsb. Jeg kjøpte billetten på den offisielle nettsiden deres. Tok 3-4 uker før den var her. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg har rett under 4 uker til jeg reiser, så tror det er greiere å få det fra norge. Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 god kvell . hvordan står de til her? Elendig, lommeboka mi er og blir borte Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 god kvell . hvordan står de til her? Elendig, lommeboka mi er og blir borte huff, håpr du finner deg ijen. jegh sitter her og drikker earl grey . Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Si meg, geir1234, skriver du fra mobil? Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Si meg, geir1234, skriver du fra mobil? nei , jegh skriver fra pc. hvis det er mi skrift har jeg dysleksi . derrfor Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) 4 - 0 gutta http://vglive.no/#match=10005175 geir - er litt mange leifer der se e: 5 - 0 nå Endret 13. mai 2012 av settings Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Typisk, man sitter og er halvdau og trøtt hele ettermiddagen, og når kvelden kommer så er man plutselig våken. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Oppgave om arbeidsledighet. gjesp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg