Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta fly. Det tar ikke 8 timer.

Nærmeste flyplass er 1,5 timer unna. Første tog er fremme 16:06, og første fly (ifølge Finn.no) går 17:40 og er fremme 18:35. Deretter må jeg komme meg inn til Bergen sentrum, som grovt regnet (jeg har aldri prøvd dette i praksis) vil ta tre kvarter. Da er klokken 19:15.

Nesten seks timer, vil det ta. Det er riktignok ikke åtte, men det er ikke langt ifra. ;)

Lenke til kommentar

Da var kanna tom :)

noen som vet hva man kan gjøre med at alle ledda i hånda, håndledd og fingre verker som faen på høyrehånda(den jeg knakk)?

Slutte å masturbere med den til den har fått tid til å bli bra!

Det beste er egentlig å ikke ta smertestillende til kroppen selv produserer nok , tar man smertestillende får man fort en vond sirkel som gjør at man trenger mer og mer.

Lenke til kommentar

Da var kanna tom :)

noen som vet hva man kan gjøre med at alle ledda i hånda, håndledd og fingre verker som faen på høyrehånda(den jeg knakk)?

Slutte å masturbere med den til den har fått tid til å bli bra!

Det beste er egentlig å ikke ta smertestillende til kroppen selv produserer nok , tar man smertestillende får man fort en vond sirkel som gjør at man trenger mer og mer.

er venstrehendt ;)

har ikke noe smertestillende, brukt opp for lengesiden :p

Lenke til kommentar

Ta fly. Det tar ikke 8 timer.

Nærmeste flyplass er 1,5 timer unna. Første tog er fremme 16:06, og første fly (ifølge Finn.no) går 17:40 og er fremme 18:35. Deretter må jeg komme meg inn til Bergen sentrum, som grovt regnet (jeg har aldri prøvd dette i praksis) vil ta tre kvarter. Da er klokken 19:15.

Nesten seks timer, vil det ta. Det er riktignok ikke åtte, men det er ikke langt ifra. ;)

Er du dame? Det tar ikke 45 min fra Flesland til Bergen sentrum! For å klare det må du kjøre drita seint. Eller mener du med å hente bagasje og slikt og så kjøre til sentrum? Det kan kanskje ta 45 min

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...