Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bacon på burger er vondt, bacon på pølse er vondt, bacon på pizza er motbydelig, bacon i seg selv er egentlig forferdelig ekkelt. Jeg liker ikke bacon.

Husker at jeg digget bacon når jeg var mindre. Mellom seks og tolv eller noe. Bacon var virkelig tingen, men den måtte være sprøstekt og crispy, ellers smakte det ikke noe godt. Seig, halvstekt eller i verste fall, kokt bacon var motbydelig. Men nå synes jeg ikke noe om bacon lengre egentlig. Spiser det jo aldri heller egentlig.

Du har sikkert gått lei.

Jeg hadde ikke så mye imot bacon før. Men, nå som jeg må rulle x-antall pølser med bacon og lage veldig mange burgere med bacon hver gang jeg jobber, så har jeg begynt å hate det. Merkelig.

Dessuten, bacon er fettete.

Lenke til kommentar

Og da var Visa-kortet mitt sperret. Er surt å ikke finne det igjen. Skal ringe i morgen og bestille nytt, samt høre hvor mye penger som er igjen på kontoen. Må nemlig ha visa-kort for å få nettbank-kodegeneratoren til å funke. Så wish me luck. Men jeg har en sterk følelse av at den bare har gjemt seg uendelig godt i huset et sted.

Edit: Hadde ikke veldig mye penger på kontoen (2200 eller noe i den størrelsen), men det er mye penger for meg som ikke har så mye penger for tiden.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...