Nymph Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Sprøstekt strandaskinke er godt mmm Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bacon på burger er vondt, bacon på pølse er vondt, bacon på pizza er motbydelig, bacon i seg selv er egentlig forferdelig ekkelt. Jeg liker ikke bacon. Husker at jeg digget bacon når jeg var mindre. Mellom seks og tolv eller noe. Bacon var virkelig tingen, men den måtte være sprøstekt og crispy, ellers smakte det ikke noe godt. Seig, halvstekt eller i verste fall, kokt bacon var motbydelig. Men nå synes jeg ikke noe om bacon lengre egentlig. Spiser det jo aldri heller egentlig. Du har sikkert gått lei. Jeg hadde ikke så mye imot bacon før. Men, nå som jeg må rulle x-antall pølser med bacon og lage veldig mange burgere med bacon hver gang jeg jobber, så har jeg begynt å hate det. Merkelig. Dessuten, bacon er fettete. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bacon digget jeg også da jeg var mindre. (Måtte være lik de som Snorre spiste, sprø og god) Har forresten skiftet brukernavn, var det kult? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bacon er noe av det beste synes jeg da.. Men hva gikk jeg glipp av som baconburger gjorde ista da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Clvn sover, Hylo lager rare lyder. Alle tydelige tegn på at gårsdagen var vellykket. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Sant nok, men ikke så helt gale i Norge da. Avhengig av hva slags bacon man kjøper. Når det er så mye fett på begynner det å bli på grensen til forkastelig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 det der må være det værste baconet jeg har sett D: Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 God morgen, og solen skinner på en vakker blå himmel i Oslo området, dette lyder til en fin dag i dag! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg liker kvalitets bacon. Stjerne bacon. Sprøsteke det med carbonara saus og bånnspagetti. Nam, nam Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jaguu.. F-Frank Gjervik.. med G. Nei så det, vet dere at jeg akkurat nå har verdens minst givende jobb? Jepp, det er helt sant! Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nå har jeg en burger i hånda. O_O Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Gooood morgen små barn. *gjespe* Noen som er på bordet og danser fugledansen? *gjesp* Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) O_O Endret 9. mars 2008 av Baconburger Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Gooood morgen små barn. *gjespe*Noen som er på bordet og danser fugledansen? *gjesp* Det innlegg burde vært postet i denne tråden. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 mmmmskogsbæryougurt! VILHA! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Og da var Visa-kortet mitt sperret. Er surt å ikke finne det igjen. Skal ringe i morgen og bestille nytt, samt høre hvor mye penger som er igjen på kontoen. Må nemlig ha visa-kort for å få nettbank-kodegeneratoren til å funke. Så wish me luck. Men jeg har en sterk følelse av at den bare har gjemt seg uendelig godt i huset et sted. Edit: Hadde ikke veldig mye penger på kontoen (2200 eller noe i den størrelsen), men det er mye penger for meg som ikke har så mye penger for tiden. Endret 9. mars 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om en halvtime skal jeg stikke på treningsstudio med en kompis og kjøpe mitt første medlemskort. Vi får se om jeg orker å holde ut med mye trening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg