LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva faen skal vi med fiber? 0o Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skriver nynorsk stil nå, noen som vet om en nynorsk ordbok over nett? Bare last ned Nyno Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har startet et lite prosjekt. Skal finne ut om jeg får krøller hvis jeg sparer lenge nok. Hadde krøller som smårolling. Tror nok jeg ender med skikkelig tjukt hår, alla afro, men det er verdt et forsøk. Når håret mitt blir langt får jeg krøller. Jeg ser ut som en kjerring, så jeg holder det kort for tiden. Hva er det du hinter til....? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dusj i veldig varmt vann, og få så shampo i munnen. Det er ikke kos. Eller.. det første er kos, da. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva faen skal vi med fiber? 0o Høyere hastigheter? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skriver nynorsk stil nå, noen som vet om en nynorsk ordbok over nett? Selve ordboken er kanskje ikke nynorsk, men det er en nynorskordbok. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skriver nynorsk stil nå, noen som vet om en nynorsk ordbok over nett? Bare hyggelig Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Dusj i veldig varmt vann, og få så shampo i munnen. Det er ikke kos. Eller.. det første er kos, da. En dusj med deg, det er jo enda mer kos Endret 9. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aldri vært på et forummøte før, hva skjer der a? Bare geektalk og øl ell? Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skriver nynorsk stil nå, noen som vet om en nynorsk ordbok over nett? Bare last ned Nyno Er det en ordbok eller er det en sånn som oversetter hele teksten fra bokmål til nynorsk? Har skrevet stilen på bokmål først. Mangler bare og gjøre den om til nynorsk Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva faen skal vi med fiber? 0o Fiber renser tarmen og gjør baisen hard og fin Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dusj i veldig varmt vann, og få så shampo i munnen. Det er ikke kos. Eller.. det første er kos, da. En dusj med deg, det er jo enda mer kos Voldsomt så mange som har det inntrykket, da. Oo Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kitty har søte føtter De er da ikke bare søte, de er uimotståelige! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fy faen, jeg er god. Vafler. <3 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det en ordbok eller er det en sånn som oversetter hele teksten fra bokmål til nynorsk? Har skrevet stilen på bokmål først. Mangler bare og gjøre den om til nynorsk Gjør om hele teksten til nynorsk Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Er det en ordbok eller er det en sånn som oversetter hele teksten fra bokmål til nynorsk? Har skrevet stilen på bokmål først. Mangler bare og gjøre den om til nynorsk Det er ikkje en effektiv måte å skrive god nynorsk på, bere så du veit det. Endret 9. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva faen skal vi med fiber? 0o Sjekke damer, seff. "Vil du bli med hjem og se på fiberkabelen min? ;)" Neida. Jeg har fiber, det er kos. God uthastighet, mulighet for fete hastigheter. Jeg kan liksom få 60/60 rett hjem. Hvor kos er ikke det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aldri vært på et forummøte før, hva skjer der a? Bare geektalk og øl ell? Du får ikke øl. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva faen skal vi med fiber? 0o Fiber renser tarmen og gjør baisen hard og fin Snakker av erfaring? Ö Er det sånn at du har spist fiber oxo oxo har du bæsja, oxo oxo stirrer du på den? (a) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg