Romis Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Er det bare meg som syntes stemmen til ABB er helt utrolig latterlig å høre på? http://www.vgtv.no/#!id=52785 Han høres jo ut som en liten guttunge, jo! Ntawww, søte lille Anders. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Aha.. Da er det jo narko-ting. Er ikke marihuana og hasj narko ? Har de egen meny med blanda cannabis ? "Narkoting" er en elendig definisjon og åpent for diskusjon. Den diskusjonen gidder jeg ikke gå inn på nå.Nei, de har ikke en meny over "blanda cannabis". De har en meny med forskjellige typer cannabis. Jack Herrer, White Widow, Cheese Berry, Northern Lights, bare for å nevne noen. Jeg mente ikke blanda cannabis, men en meny der du kan kjøpe forskjellige stoffer. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Er det bare meg som syntes stemmen til ABB er helt utrolig latterlig å høre på? http://www.vgtv.no/#!id=52785 Han høres jo ut som en liten guttunge, jo! Ntawww, søte lille Anders. Du er ikke alene. Uten å se hvem det er, kunne man tro at det var en unge elns. Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hei folkens. Jeg er fuckd, en stk norskstil til onsdag, en stk innlevering i fordypning, 15 stk oppgaver i solide edge som skal være ferdig innen slutten av mai. Gjett hva jeg gjør... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Lite kjipt at det begynner å regne når en nesten er på toppen av fjellet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hei folkens. Jeg er fuckd, en stk norskstil til onsdag, en stk innlevering i fordypning, 15 stk oppgaver i solide edge som skal være ferdig innen slutten av mai. Gjett hva jeg gjør... Ser for meg at den blir det største problemet. Hva er Solide Edge? 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Solid edge er et 3d tegneprogram... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Faen, sov til klokka halv ett i dag... Hvorfor var det ingen som vekka meg??? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Sorry, har ikke telefonnummeret ditt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hei folkens. Jeg er fuckd, en stk norskstil til onsdag, en stk innlevering i fordypning, 15 stk oppgaver i solide edge som skal være ferdig innen slutten av mai. Gjett hva jeg gjør... Ser for meg at den blir det største problemet. Hva er Solide Edge? solide edge er et 3D tegneprogram for deler som skal produseres, det er 15 rimlig kompliserte deler som skal tegnes, det er det verste. Da fant man the pretender på fox crime. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Faen, sov til klokka halv ett i dag... Hvorfor var det ingen som vekka meg??? Du som meg, bortsett fra at jeg våkna av meg selv halv elleve, sto opp, gikk på badet, dusja, og gikk og la meg igjen og sov til nå. Jeg antar jeg ikke var særlig våken, da jeg ikke husker mye av dette, men søss sa at jeg gikk og dusja i alle fall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Feirer bursdag på andre sida av jorda i år. Hmmm.... Billigere bursdagsfeiring, wooho! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg feira bursdag i NYC i fjor. Det var ganske digg. Feira også da jeg kom hjem, og ble feiret for fullt i jula, av folk som var snurte over å ha missa bursdagsfesten da jeg kom hjem fra statene. I år kunne jeg tenkt meg å feire i Mikronesia eller noe, men jeg tviler på at jeg har råd til det, og at det i bunn og grunn hadde vært noe for meg. Jeg har bare alltid hatt lyst til å dra dit. Øyhopping i Mikronesia eller Polynesia virker så chill ... Selv med crappy internettilgang. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Åpent hus i dag, bare å komme ! Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Åpent hus i dag, bare å komme ! problemet med åpent hus er at jeg ikke vet hvor det er. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 heisan , har ike vært på enstund. hakke hatt internet på en stund. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Heisann sveisann.. Bah, får vel sette i gang med å lage kyllingkjøttboller snart.. Kjeeedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg