Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brus fordi jeg driver og kutter det ut for tennenes skyld, kaffe fordi jeg synes det smaker død og fordervelse, gjør at jeg må pisse hele tiden, og i bunn og grunn ikke gjør meg det minste mer våken. Ofte er effekten at jeg blir trett(ere) når jeg drikker kaffe. Jo sterkere kaffe, jo trettere Sjur (dette er testet på kveldstid i en godt uthvilt Sjur med tildels (etter en uke i alle fall) normal døgnrytme). Trenger noe som gjør at jeg ikke gjesper for mye på jobb i alle fall. Det er greit frem til ti, men da begynner de fleste å slutte med gjespinga. :p

Lenke til kommentar

Brus fordi jeg driver og kutter det ut for tennenes skyld, kaffe fordi jeg synes det smaker død og fordervelse, gjør at jeg må pisse hele tiden, og i bunn og grunn ikke gjør meg det minste mer våken. Ofte er effekten at jeg blir trett(ere) når jeg drikker kaffe. Jo sterkere kaffe, jo trettere Sjur (dette er testet på kveldstid i en godt uthvilt Sjur med tildels (etter en uke i alle fall) normal døgnrytme). Trenger noe som gjør at jeg ikke gjesper for mye på jobb i alle fall. Det er greit frem til ti, men da begynner de fleste å slutte med gjespinga. :p

Du kan sjekke om du har jernmangel. Det gjør deg trøtt på dagtid uansett hvor mye du sover. Er bare en kjapp blodprøve. Også bæsjer du kølsvart når du spiser jerntabletter.

En jobbkompis som trener 5 dager i uka sa han følte seg konstant trøtt, satt og halvsov på ettermiddagen etter han kom hjem fra jobb hele tida, selv med "nok" søvn. Han dro til legen, og fikk vite at han hadde jernprosent i blodet som ei høygravid kjerring. Spiste jerntabletter, og var plutselig lys våken på ettermiddagene etter bare ei uke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du kan sjekke om du har jernmangel. Det gjør deg trøtt på dagtid uansett hvor mye du sover. Er bare en kjapp blodprøve. Også bæsjer du kølsvart når du spiser jerntabletter.

En jobbkompis som trener 5 dager i uka sa han følte seg konstant trøtt, satt og halvsov på ettermiddagen etter han kom hjem fra jobb hele tida, selv med "nok" søvn. Han dro til legen, og fikk vite at han hadde jernprosent i blodet som ei høygravid kjerring. Spiste jerntabletter, og var plutselig lys våken på ettermiddagene etter bare ei uke.

Har sjekka for det flere ganger. Led av det da jeg var fjorten, og sjekka sist i vinter, men jeg får i meg nok jern, så det er ikke det.

Jeg tipper nok det er fordi jeg ikke er særlig fysisk aktiv av meg. :p

Lenke til kommentar

Da har jeg vært og filma øvinga til ei danseforestilling. Kommer inn og tror vi har full klarering med de som styrer det, så vi begynner bare å filme jentene, så hører vi plutselig "Kem e de der? Ka de gjør? Har de lov til det? Ska vi ringe politiet?".

Kommunikasjonssvikt! Vi hadde prata med de som styrer det, men de eneste som var til stede der og da, var lysmann og koreograf og de hadde ikke hørt noe. :p

Lenke til kommentar

Ah, digg dag på jobb. Hadde masse å gjøre! :D

Har satt meg inn i systemet de bruker, så nå kan jeg laste opp saker til nettet selv, med bilder og video og det hele, og i tillegg har jeg skrevet noen smågreier for papirutgaven også. Føles befriende. I tillegg har jeg (midlertidig) bytta første jobbdag (jobber 3 dager i uka) fra mandag til tirsdag, da redaktøren mente det var best. Greit med litt lengre helg. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...