Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om Obama vinner, så vil han ha de skumleste navnet blant presidentene som har vært i USA. Obama heter jo Barack Hussein Obama jr. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Neeei, jeg liker kattehuset, det er bare det at søndag har vi god frokost, og i 90% av tilfellene må jeg droppe den for å nå kattehuset klokken 11. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 baconburger: ja, skummel skummel mann. Men du vet at han er Kristen da? Eks muslim da. Eplefe: jeg vet faktisk ikke hva kattehuset er for noe jeg.. kan du forklare? Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvem av de folka som vil bli president var det som hadde blitt torturert? Var det han fyren som trakk seg for en stund siden? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det vet ikke jeg ihvertfall.. Har ikke fulgt så veldig mye med. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Ellers da? Lite å bidra med her? Ingen..? Neivel.. da kan jeg skrive en liten fortelling til dere da.. Det var en lys og stormfull søndags morgen.. Endret 9. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Å, vær så snill. Kos deg med ban. Den torturerte er forresten McCain. Endret 9. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ban? Ban som i banan? Du har blitt rapportert Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hmm skal i hoppe i dysjen mon tro... *lat* Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Der var den posten litt endret. o.o Nå er det ikke så langt. o.o Beklager for den lille overdrivelsen i stad. o.o Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er det noe spessielt som skjer i dag? iogmed at halve nabolaget flagger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Der var den posten litt endret. o.oNå er det ikke så langt. o.o Beklager for den lille overdrivelsen i stad. o.o Sikker? o.o Yey, skal jeg lage meg litt mat kanskje o.o Ojda, vektorer i tre plan, kjedelig. o.o Det er 1. kvinnedag idag. Må feires... Endret 9. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg fikk ny pc for ca. en uke siden. O_O Den var litt dårligere enn jeg håpet på. Vista suger. o.o Men når jeg kommer hjem igjen, så skal jeg ta ei minnepenn og plugge i datan og fikse litt på sånn at det blir bedre intern-minne, etter det jeg har skjønt. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Vista funker helt fint hos meg da. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Vista funker helt fint hos meg da. Det har vel litt å si hvor lenge man har hatt det, tror jeg, og hvilke oppdateringer man har fått. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bacon på burger er vondt, bacon på pølse er vondt, bacon på pizza er motbydelig, bacon i seg selv er egentlig forferdelig ekkelt. Jeg liker ikke bacon. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bacon på burger er vondt, bacon på pølse er vondt, bacon på pizza er motbydelig, bacon i seg selv er egentlig forferdelig ekkelt. Jeg liker ikke bacon. Jeg liker heller ikke bacon. o.o Vet ikke hvorfor jeg kalte meg for "Baconburger". O_O Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bacon på burger er vondt, bacon på pølse er vondt, bacon på pizza er motbydelig, bacon i seg selv er egentlig forferdelig ekkelt. Jeg liker ikke bacon. Husker at jeg digget bacon når jeg var mindre. Mellom seks og tolv eller noe. Bacon var virkelig tingen, men den måtte være sprøstekt og crispy, ellers smakte det ikke noe godt. Seig, halvstekt eller i verste fall, kokt bacon var motbydelig. Men nå synes jeg ikke noe om bacon lengre egentlig. Spiser det jo aldri heller egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg