Niqābninja Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 AFA? Anti-fascistisk aksjon? Arbeidsgruppen for antibiotikaspørsmål? Administrativ Foresatt Avdeling? Afghani? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Jeg har sett bilder av deg jeg... Du tenker på Slimda eller Bundy. AFA? Anti-fascistisk aksjon? Arbeidsgruppen for antibiotikaspørsmål? Administrativ Foresatt Avdeling? Afghani? BASSKUK! :D Endret 10. mai 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 selvsagt har jeg kappa det som kappes kan. Var dagens noe bra da? Blir sikkert kleint med han gamle duden på russefest med alle 18-åringene. Ja, det var kleint. Neida, han fikk da hook-up med en dude. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 BASSKUK! :D Hei smurf! \o/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Kult å se deg her! <(^_^)> Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg har sett bilder av deg jeg... Du tenker på Slimda eller Bundy. tror nok det er deg du Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 "Det er jo liksom slemt å drepe dem levende da" - Bekjent som snakker om hvor grusomt slakting foregår. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg har fortsatt ingen interesse av jenter under 20, og helst ikke under 21 år. Uansett, *raaaaaap* Det gjorde seg. Polsk pølse, ostebaconpølse, tex-mex-potetsalat og urtepoteter. Og en Hansa Premium <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Er nok best for han/henne og fortsette å late som at kjøttet kommer ferdigpakket i plastpakker fra en "fabrikk". Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 "Det er jo liksom slemt å drepe dem levende da" - Bekjent som snakker om hvor grusomt slakting foregår. Jeg har nettopp sett 12 timer med Ewan McGregor på motorsykkel. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg har nettopp sett 12 timer med Ewan McGregor på motorsykkel. I USA eller Afrika? Anyway, lucky bastard. Selv om jeg selvfølgelig har sett dem jeg og Er nok best for han/henne og fortsette å late som at kjøttet kommer ferdigpakket i plastpakker fra en "fabrikk". Hvorfor spise dyr, når vi kan spise det fine kjøttet de lager i butikkene! Ikke sant? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 I USA eller Afrika? Anyway, lucky bastard. Selv om jeg selvfølgelig har sett dem jeg og Både USA, Afrika og Asia. Digger såklart Charley Boorman også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 What, har ikke fått med meg Asia. Weey, mer nytt McGregor-stuff for meg å se Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg har nettopp sett 12 timer med Ewan McGregor på motorsykkel. I USA eller Afrika? Anyway, lucky bastard. Selv om jeg selvfølgelig har sett dem jeg og Er nok best for han/henne og fortsette å late som at kjøttet kommer ferdigpakket i plastpakker fra en "fabrikk". Hvorfor spise dyr, når vi kan spise det fine kjøttet de lager i butikkene! Ikke sant? MUK? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Kule dudes og bra turer, men liker fortsatt independent folk som gjør det mye bedre. Blir litt mer action realistisk og ikke så "profft" som på en måte ødelegger litt av sjarmen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 What, har ikke fått med meg Asia. Weey, mer nytt McGregor-stuff for meg å se Den første serien foregikk fra London-Europa-Russland-Mongolia-Sibir-Alaska-NY. Derfor Asia. Kule dudes og bra turer, men liker fortsatt independent folk som gjør det mye bedre. Blir litt mer action realistisk og ikke så "profft" som på en måte ødelegger litt av sjarmen. Har du noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ny episde av Norges Beste Fest i dag! Woooo! Har du kappa det som kappes kan? Dagens episode var smått kjipere, men satser på at Magnus 'Another brick in' Devold leverer bedre neste uke. Likte da han skulle "klikke vilt", ellers ingen höjdare Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Har du noen anbefalinger? Nah... ikke nå, lenge siden jeg så noe bra, annet enn div. ridereports på ADVrider, der det ofte er folk som filmer en god del underveis, men ikke lager fulle filmer ut av det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg må lære meg å kjøre motorsykkel... Noen med peiling på hvor mye det koster å ta lappen til det? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg må lære meg å kjøre motorsykkel... Noen med peiling på hvor mye det koster å ta lappen til det? Varierer med hvor i landet, men det blir fort 20k... Hvorfor "AFA kafeen"? "Det er jo liksom slemt å drepe dem levende da" - Bekjent som snakker om hvor grusomt slakting foregår. Og alternativet er bedøvelse eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg