Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting er feil med emnetittelen, har du spurt coffee shop eieren hva som EGENTLIG var i den muffinsen du kjøpte?

Ei venninne hadde en seriøs trippa og dårlig opplevelse med en såkalt "Space cookie". Det må ha vært mere enn bare hasj i den, mente hun. Hun så ting ute på gata som ikke var der. Og var småparanoid i et par dager etterpå.

Det er vel mulig å få hallusinasjoner ved inntak av store doser marijuana?

Lenke til kommentar

Sånn var det med meg når Adawen (gammel moddis her som jeg chatta masse med ang. Guild Wars) plutselig sendte SMS.."Jeg er i Oslo!"

Jeg hadde fridag men svarte at jeg jobba ettermiddagsskift så jeg kunne ikke komme innover :p

Lenke til kommentar

Jeg husker Adawen. Hu var ganske kul. Jeg innbiller meg i alle fall det, og det ut fra mer enn bildene jeg har av a fra RPP1. :p

e: Jeg spurta i dag forresten. To ganger. For å komme unna to spinke 15-16 år gamle jenter som prøvde å fange meg. De klarte det til slutt, men ikke før etter 5 min med meg som gjorde diverse krumspring for å komme unna. Da var jeg også rimelig skutt. Springe i jeans og loafers (eller hva nå enn skotypen jeg har heter) var ikke det enkleste. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...