Spartapus Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Har hørt på Frankrikes nasjonalsang i en halvtime i strekk. Seriøst verdens feteste. Ingen over, ingen vedsiden: http://www.youtube.com/watch?v=AOAtz8xWM0w Oi, det er jo den gamle Sovjet-sangen men med en tekst som er tilpasset det nye Russland. Foretrekker fortsatt originalen. Fant forøvrig denne artige techno-remixen på Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=U2bSj9yvjo4&feature=related Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 #swag is for kids #class is for men Ja du har klasse du, Bundy? Selvfølgelig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Sovietunionen hadde definitivt den mest awe-inspirerende nasjonalsangen. Særlig sunget av Red Army Choir. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jepp. Den Røde Hær kunne faktisk mer enn å drepe og voldta, og da er det jo greit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Eh... Hva har dere gjort med emnetittelen? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Eh... Hva har dere gjort med emnetittelen? Ingenting. Hva har du fått i deg? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jack Herrer Jeg vil anta at dette er en tilfeldig nederlender du møtte i RLD. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Ingenting er feil med emnetittelen, har du spurt coffee shop eieren hva som EGENTLIG var i den muffinsen du kjøpte? Ei venninne hadde en seriøs trippa og dårlig opplevelse med en såkalt "Space cookie". Det må ha vært mere enn bare hasj i den, mente hun. Hun så ting ute på gata som ikke var der. Og var småparanoid i et par dager etterpå. Endret 9. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Vestlendinger! ...og andre kryp. Hva er en raokvilevippa? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Det er en type pot. Jeg vil anta at dette er en tilfeldig nederlender du møtte i RLD. Det er en type pot. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg vil anta at dette er en tilfeldig nederlender du møtte i RLD. Der er jeg i morgen! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Det er en type pot. Jeg holder fortsatt en knapp på at det er en mann du har hatt inni deg. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Emnetittelen er helt konge ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ingenting er feil med emnetittelen, har du spurt coffee shop eieren hva som EGENTLIG var i den muffinsen du kjøpte? Ei venninne hadde en seriøs trippa og dårlig opplevelse med en såkalt "Space cookie". Det må ha vært mere enn bare hasj i den, mente hun. Hun så ting ute på gata som ikke var der. Og var småparanoid i et par dager etterpå. Ble ingen muffins. Begynner man å bli for fjern når man røyker så bare slutter mann. Tar du for mye når du spiser det er det bare å hold seg fast for man blir bare enda fjernere uansett. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Der er jeg i morgen! Der er jeg om 1 måned og 11 dager. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg vil anta at dette er en tilfeldig nederlender du møtte i RLD. Der er jeg i morgen! Hvor skal du bo? Jeg holder til på Doubletree by Hilton. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Vestlendinger! ...og andre kryp. Hva er en raokvilevippa? Høres ut som tittelen på et finsk fjernsynsteater fra 1984. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Skal søke om kredittkort, og oppgir at jeg bor hjemm og er student, så langt så greit. Så spør de om husholdningens samlede inntekt og gjeld, hva svarer man på det? Det er noe jeg ikke vet, og heller ikke føler at jeg har noe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg