Runar Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Tror Runar selv gjorde det jeg... Jeg trodde du visste bedre enn å skylde på en admin! :nei2: Hvilken server ligger IRCen på? EFnet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Har hørt på Frankrikes nasjonalsang i en halvtime i strekk. Seriøst verdens feteste. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Runar eller Occi, hmm ... Runar er uskyldig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Tror Runar selv gjorde det jeg... Jeg trodde du visste bedre enn å skylde på en admin! :nei2: nope. Kanskje TSP gjorde det Endret 9. mai 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Runar eller Occi, hmm ... Runar er uskyldig. Og du er edru! looooooool jeg er så morsom Runar eller Occi, hmm ... Runar er uskyldig. Det er ingenting å være skyldig i. Tråden har nå det navnet den alltid burde hatt. Endret 9. mai 2012 av Occi 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Okei, skal jeg begynne å grille meg litt? Greit å ha litt farge før man drar på ferie. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Og du er edru! looooooool jeg er så morsom LOL XD XDX XDXDXXDX Nei, seriøst. Jeg er ikke gammel nok til å kjøpe øl engang. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ble så lei meg og frustrer over det nye navnet at jeg legger meg nå, god natt Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Grattis, du er nå en del av gjengen som har lest "The Brick" Likte du den? Si ja Jeg har lest flere mursteiner. Greven av Monte Cristo f.eks. Eller Romance of the Three Kingdoms, en kinesisk roman fra 1300-tallet som ligger på rundt 2500 sider i moderne trykk. Ja, jeg likte den, men den eneste grunnen til at Les Mis er en murstein er at Hugo begir seg ut på mange og lange digresjoner innenfor alle mulige tema av varierende relevans. Det var litt som å lese en roman som var blandet sammen med en artikkelsamling om forskjellige aspekter av det franske samfunnet på 1800-tallet. Før delen hvor Valjean sleper Marius gjennom kloakken f.eks. skriver han noe sånt som 15 sider om kloakksystemet i Paris, hvor han argumenterer for at kloakksystemer egentlig er forferdelig sløsing og at vi heller burde bruke menneskelig avføring som gjødsel, for det gjorde man visstnok i Kina. Greit nok, men det har heller lite med fortellingen å gjøre, og Hugo slipper unna med sånt bare fordi han er Hugo. Så ja, jeg likte hovedhistorien; den var veldig rørende, men jeg vil nok - for første gang - heller anbefale å lese en forkortet versjon der en del av det mer apokryfe materialet er skilt ut. Nå kommer jeg nok til å ta en titt på musikalen snart. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Digg nytt kafènavn. #denfølelsen #swag #digg #kaffeskål #heftigegreier #LOL 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Det er ingenting å være skyldig i. Tråden har nå det navnet den alltid burde hatt. Sant. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Nå kommer jeg nok til å ta en titt på musikalen snart. Gå for 10th Anniversary, ikke 25th. Førstnevnte er fantastiskt. Ser på i gjennomsnitt 12 ganger i året. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Digg nytt kafènavn. #denfølelsen #swag #digg #kaffeskål #heftigegreier #LOL #swag is for kids #class is for men Endret 9. mai 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Er i endeløs sorg over at det gamle navnet er borte. Hvil i fred, osv. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Gå for 10th Anniversary, ikke 25th.Førstnevnte er fantastiskt. Ser på i gjennomsnitt 12 ganger i året. I så fall ser jeg 10th først, og så 25th hvis jeg liker den. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Har hørt på Frankrikes nasjonalsang i en halvtime i strekk. Seriøst verdens feteste. Ingen over, ingen vedsiden: http://www.youtube.com/watch?v=AOAtz8xWM0w Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Interessant change of subject... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 I så fall ser jeg 10th først, og så 25th hvis jeg liker den. Fornuftig nok. Det er ikke noe galt med 25th egentlig (okei, kanskje én ting etter min mening), men 10th er så uuuutrolig fantastisk Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 #swag is for kids #class is for men Ja du har klasse du, Bundy? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg