multisync Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Tror jeg leste meg ferdig da jeg var yngre, Fy. Synes det er synd selv, men klarer ikke å konsentrere meg lenge nok til å gjennomføre. Leser bare skolebøker nå for tiden, det går greit nok, leser mer enn nok av det ihvertfall. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hva gamblet du på? Jeg tar lommerusket ditt. Fotball, tennis og hockey. Drømmen om å bli grådig rik lever videre, men kjjipt om jeg ender som en av gutta som spiller bort trygda på hest. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Wtf at tittelen. CHANGE! DO NOT LIKE! 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Det er vel den mest presise tittelen på en tråd noensinne. 3 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Passende tittel. e: gah.. lyc var først Endret 9. mai 2012 av Anulaibar 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 FIRST Godt innlegg, fortjente en pluss. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Du har gått glipp av noe. Skal sies at det er tungt stoff, 5 bøker i en serie. Tokien var et geni. Det er vel strengt tatt 3 bøker. Hobbiten Ringenes brorskap To tårn Atter en konge silmarillion =5 bøker. pluss at de tre som går under ringenes herre(ikke hobbiten og silmarillion) er skrevet i to bøker hver, men de regnes bare som 3. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg liker ikke forandring uansett om det er passende eller ikke.. Får vel finne hjørnet mitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Kjedelig endring av navn. Navn skal ikke endres. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hobbiten Ringenes brorskap To tårn Atter en konge silmarillion =5 bøker. pluss at de tre som går under ringenes herre(ikke hobbiten og silmarillion) er skrevet i to bøker hver, men de regnes bare som 3. Du snakket om Ringenes Herre. Den inneholder 3 titler. Tolkien har forresten skrevet flere bøker enn de du nevner. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Skjer med at downsizinga man kan foreta når man lager posten ikke gjelder posten? Uansett, korta jeg har bestillt. Synes vanlige kort var litt kjedelige. Endret 9. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Flere må lese Silmarillion. Ble forøvrig ferdig med Les Miserables i går, etter 1200 tettskrevne sider. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hobbiten Ringenes brorskap To tårn Atter en konge silmarillion =5 bøker. pluss at de tre som går under ringenes herre(ikke hobbiten og silmarillion) er skrevet i to bøker hver, men de regnes bare som 3. Du snakket om Ringenes Herre. Den inneholder 3 titler. Tolkien har forresten skrevet flere bøker enn de du nevner. Vel, fullt mulig, men det er de fem som refererer direkte til historien. Skal si meg enig i at jeg presterte å utelukke de andre ved å si bare ringenes herre HVA I HELVETE SKJEDDE MED TRÅDNAVNET??? BYTT TILDAKE Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ble forøvrig ferdig med Les Miserables i går, etter 1200 tettskrevne sider. Grattis, du er nå en del av gjengen som har lest "The Brick" Likte du den? Si ja Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Om du sikter til hva som skjer når foregår Silmarillion lenge før Hobitten. Endret 9. mai 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hele denne tråden er styrt av forumveiledere/moderatorer som får en hard-on fordi det er jenter her, og de har mye innvirkning på retningen denne tråden tar. Savner tiden hvor det gikk ann å diskutere ting her uten at jenter skulle bryte hele tråden kun fordi de er det motsatte kjønn. Men tider forandrer seg, antar jeg. Det er i hvertfall et savn. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Flere må lese Silmarillion. Prøvde en gang. Bare masse navn, meh. 21:14 Occi: rename DNFK til Circlejerk Endret 9. mai 2012 av Occi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 FIRST Godt innlegg, fortjente en pluss. Godt innlegg, fortjente en pluss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg