Turtlis Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hehe og jeg skulle logge av for et kvarter siden Kanskje ikke rart du ikke får sove, koffeinvraaak Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) God.. ettermiddag.. wazzaaa.. God natt. Endret 9. mars 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Natta Zaroos.Jeg la meg egentlig for en time siden, men får faen ikke sove. Jeg skulle bare lage meg noe mat også sove, men så blei jeg sittende her etter jeg spiste maten . Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Ja, da sitter jeg her, hrmm ligger! Er trøtt men får ikke sover pga så 20 min av The Ring 2 istad, og har de reinsdyra på huet, sammen med hu jenta, huff. Jeg veit ikke om denne posten gir noe mening, men er for trøtt til å skrive noe meningsfullt og som kan forandre livet til samtlige. Sitter å ser på episoder av The Simpsons og jeg installerer WoW på Ubuntu. Yay! Håper det funker, men som den pessimisten jeg er så fungerer det sikkert ikke, selvom alt har gått glatt hittil. Så da vil jeg bare legge til en framtidsmelding: Natta! (Og morn til dere som våkna nå). Men hvorfor sitter jeg nå da fortsatt her på forumet, det er et mysterium ingen kan svare på Endret 9. mars 2008 av Gnålern Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 ikke smartere over her... venter ennå på at jeg skal vinne i det satan's kort-gamet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Dammit I'm mad. Evil is a deed as I live. God, am I reviled? I rise, my bed on a sun, I melt. To be not one man emanating is sad. I piss. Alas, it is so late. Who stops to help? Man, it is hot. I'm in it. I tell. I am not a devil. I level "Mad Dog". Ah, say burning is, as a deified gulp, In my halo of a mired rum tin. I erase many men. Oh, to be man, a sin. Is evil in a clam? In a trap? No. It is open. On it I was stuck. Rats peed on hope. Elsewhere dips a web. Be still if I fill its ebb. Ew, a spider… eh? We sleep. Oh no! Deep, stark cuts saw it in one position. Part animal, can I live? Sin is a name. Both, one… my names are in it. Murder? I'm a fool. A hymn I plug, deified as a sign in ruby ash, A Goddam level I lived at. On mail let it in. I'm it. Oh, sit in ample hot spots. Oh wet! A loss it is alas (sip). I'd assign it a name. Name not one bottle minus an ode by me: "Sir, I deliver. I'm a dog" Evil is a deed as I live. Dammit I'm mad. Les den forlengs og baklengs. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Når jeg kom til "We sleep. Oh no!" for andre gang, så holdt jeg på å sovne. Er det no form for sove-piller i tekstformat? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Når jeg kom til "We sleep. Oh no!" for andre gang, så holdt jeg på å sovne. Er det no form for sove-piller i tekstformat? Nei, men den er helt lik, både forlengs og baklengs. Grunnen til at du er trøtt er klokkeslettet. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Stiller dere klokken en time fram i natt, eller er det bare i USA? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 USA flyttet den en uke bakover i år trur jeg, kun de. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 *humre* En kar her på jobben mener han har vært overalt på internet siden han en gang jobben en uke med 12 timers skift, og da satt han skikkelig mye på nettet! Vært innom alle kategorier på startsiden.no! Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hallo. o.o Har ikke vært her på lenge. o.o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Fuck dette. Fy faen, jeg tror jeg skal si fra meg denne vakten og ta en annen en. Heller lørdag kveld enn søndag morgen, jeg ha-ha-haaater å måtte stå opp så jævlig tidlig. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Fuck dette. Fy faen, jeg tror jeg skal si fra meg denne vakten og ta en annen en. Heller lørdag kveld enn søndag morgen, jeg ha-ha-haaater å måtte stå opp så jævlig tidlig. Høres ut som du er i godt humør. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hmm, jeg har ikke noe forhold til helg lengere, for meg er det bare enda en dag, jeg bryr meg heller ikke om når jeg må stå opp om dagen for å gå på jobb. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 gooood morgen alle sammen God morgen, selv. o_o Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Ja det er en good morgen forresten! Sola skinner, men det er storm ute.. Hva betyr vel det når man sitter inne? ^^ Endret 9. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ja det er en good morgen forresten! Sola skinner, men det er storm ute.. Hva betyr vel det når man sitter inne? ^^ Sol og storm her også. o.o Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Slutt på Krigen i 2009 Har Obama tatt seg litt vann over hodet nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg