Anonym259235 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Jeg er sulten, men orker ikke lage mat.. :/ Endret 9. mai 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Du må ha tilbehør på begge sider av kjøttet. Kjevene skal gå ut av ledd nesten når du gaper over den. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Du må ha tilbehør på begge sider av kjøttet. Kjevene skal gå ut av ledd nesten når du gaper over den. Synes ikke, men det er cheddar og jalapeños oppå min, og tomater oppå de andre. Gape over den går ikke, ble kniv og gaffel. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Lurer på om jeg skal rydde ferdig rommet eller lese ringenes herre. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Fjorland. Fjordland* Tusen takk for at du rettet den. Livet er nå komplett. Nå forstår jeg hele greia. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Står her med pakken i hånden; likevel skriver jeg feil... Hva i helsike? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Står her med pakken i hånden; likevel skriver jeg feil... Hva i helsike? it must be the ganja, it's the marihuana. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Slagsmål og trafikkaos for gratis kebab i Oslo /Kronisk facepalm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg synes du hadde alt for lite dressing på. Mine burgere skal helst svømme i dressing i bunnen av papiret når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Slagsmål og trafikkaos for gratis kebab i Oslo /Kronisk facepalm Om det først skal bli en slåsskamp om mat, er kebaben den matretten med høyest risiko. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 bunnen av papiret I'm sorry, what? Sammenlignet du nettopp mine hjemmelagde burgere med statoil sin? :| Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ikke statoil. Feinschmecker-burger på Snappys. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ikke statoil. Feinschmecker-burger på Snappys. Jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Dette flyet skapte Oslo-oppstandelseMen folk i Østlandsområdet kan puste lettet ut. Det var bare en øvelse - og «passasjerflyet» var et norsk Hercules transportfly på fotooppdrag. Men for faen da. Folk ser ikke forskjellen på et Herculesfly og vanlig passasjerfly, og tror forsvaret bruker F16 kamuflert i norges flagg? /Get me off this planet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ikke statoil. Feinschmecker-burger på Snappys. Jeg har ikke ord. Selvsagt har du ikke det, jeg har jo trollbundet prinsessen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Men for faen da. Folk ser ikke forskjellen på et Herculesfly og vanlig passasjerfly, og tror forsvaret bruker F16 kamuflert i norges flagg? /Get me off this planet. Jepp, dette er en såpass viktig kunnskap at alle som ikke vet dette burde egentlig bare dø. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ja, de burde faktisk skytes foran familiene sine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg