Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

I så fall beklager jeg. Jeg tolket det slik at man i denne tråden kunne spøke med hverandre og si ting som ellers ville bli oppfattet som fornærmelser. :)

Behøver ikke beklage. Kan hende jeg er litt treg i hodet, men trodde vitterlig ikke at det var en spøk.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å legge seg og ikke få sove hvis de faktisk er trøtte.

Enkelt. Når jeg legger meg, våkner kroppen opp. Så blir jeg liggende i senga i 30-60 minutter mens jeg finner en god stilling, før jeg endelig sovner.

Lenke til kommentar

Gah, ingenting så frustrerende som å være stuptrett og legge seg tidlig, for så å bli liggende til fem før man får sove. To timer på øyet er virkelig ikke nok. :|

"Har du søvnproblemer?

Aftenposten skriver en sak om de som ikke får sove, og ønsker å komme i kontakt med noen det gjelder. Ønsker du å bli intervjuet om dette, ta kontakt med journalist June Westerveld på e-post: [email protected]"

Lenke til kommentar

Gah, ingenting så frustrerende som å være stuptrett og legge seg tidlig, for så å bli liggende til fem før man får sove. To timer på øyet er virkelig ikke nok. :|

"Har du søvnproblemer?

Aftenposten skriver en sak om de som ikke får sove, og ønsker å komme i kontakt med noen det gjelder. Ønsker du å bli intervjuet om dette, ta kontakt med journalist June Westerveld på e-post: [email protected]"

Har allerede pratet med en journalist i Dagbladet om det tidligere i år. Samt en i Adresseavisen for et par år siden. Gidder ikke preike noe mer om det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...