multisync Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kopier Travel bum Åjo, også er jeg ikke høy, mørk og kjekk som han duden der, så tror ikke det blir så godt tatt i mot å flørte med jenter på gata mens jeg filmer som han får til. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ja, det du sa er jo tross alt feil. I så fall beklager jeg. Jeg tolket det slik at man i denne tråden kunne spøke med hverandre og si ting som ellers ville bli oppfattet som fornærmelser. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 I så fall beklager jeg. Jeg tolket det slik at man i denne tråden kunne spøke med hverandre og si ting som ellers ville bli oppfattet som fornærmelser. Behøver ikke beklage. Kan hende jeg er litt treg i hodet, men trodde vitterlig ikke at det var en spøk. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Det er bare runar og lars måte for å sende oss til seng, bare vent nå kommer snart lars med sine syke innrettninger til junior ... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jaja, da var man på jobb igjen... Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg er oppe tidlig. jeg har 10 min før jeg skal dra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Gah, ingenting så frustrerende som å være stuptrett og legge seg tidlig, for så å bli liggende til fem før man får sove. To timer på øyet er virkelig ikke nok. :| Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å legge seg og ikke få sove hvis de faktisk er trøtte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å legge seg og ikke få sove hvis de faktisk er trøtte. Enkelt. Når jeg legger meg, våkner kroppen opp. Så blir jeg liggende i senga i 30-60 minutter mens jeg finner en god stilling, før jeg endelig sovner. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jo, det hender det jeg gjør og, men det ser jeg på som naturlig og ikke som et problem. Hjernen trenger ofte tid til å roe seg ned. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å legge seg og ikke få sove hvis de faktisk er trøtte. Du er heldig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Noen. Lag spaghetti til meg... Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 norsk igjen -.- nå har vi oppgaver og greier Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 *ser ut a vinduet* itz raining. *gå å legge seg* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 http://www.latimes.com/business/la-fi-0506-golden-ticket-20120506,0,3094073,full.story Deler verdens kuleste artikkel med dere rabagaster her inne som ikke har noe å gjøre på en onsdagsmorgen. Kos dere! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Gah, ingenting så frustrerende som å være stuptrett og legge seg tidlig, for så å bli liggende til fem før man får sove. To timer på øyet er virkelig ikke nok. :| "Har du søvnproblemer? Aftenposten skriver en sak om de som ikke får sove, og ønsker å komme i kontakt med noen det gjelder. Ønsker du å bli intervjuet om dette, ta kontakt med journalist June Westerveld på e-post: [email protected]" Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Møkk, må skrive en tresiders resonerende norskstil om musikk innen neste onsdag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Gah, ingenting så frustrerende som å være stuptrett og legge seg tidlig, for så å bli liggende til fem før man får sove. To timer på øyet er virkelig ikke nok. :| "Har du søvnproblemer? Aftenposten skriver en sak om de som ikke får sove, og ønsker å komme i kontakt med noen det gjelder. Ønsker du å bli intervjuet om dette, ta kontakt med journalist June Westerveld på e-post: [email protected]" Har allerede pratet med en journalist i Dagbladet om det tidligere i år. Samt en i Adresseavisen for et par år siden. Gidder ikke preike noe mer om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg