L4r5 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hver kveld blir dette enten en haug med perverse diskusjoner eller en homsebar. Ja, er det ikke herlig? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hver kveld blir dette enten en haug med perverse diskusjoner eller en homsebar. Og hva er galt med det, min gode mann? 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg sa ikke noe i mot det. It's rather entertaining. Please proceed. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Det er jo derfor vi liker dette stedet, er det ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Okay, dette må jeg nesten høre mer om. Du vet jo hvem jeg mener! Skal til Bergen by til helgen. Hvem er keen på å leke? Skal ut på byen. Jeg. Drar med meg bestevenninnen min og så får du sjarmere oss i senk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 HERREGUD som russen holder på. Kjører de i sirkel rundt nabolaget her eller? Holdt på i en halvtime, jo. Får faen ikke fred. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Skal til Bergen by til helgen. Hvem er keen på å leke? Skal ut på byen. Jeg er ikke keen på å leke ute på byen. Gammel sjel, vøtt. Edit: Og i kombinasjon med Lars sitt innlegg, og ditt svar på det, så dette veldig feil ut. Apologies. Sndz leik a plan. Sover over hos Programvare & Flabba. Bli med på orgie da vel! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Tips til prosjekter underveis på 30 dager interrail? Jeg liker bilder, men er ikke så flink til å ta dem, og har heller ikke satt meg inn helt i blenderåpning og lukkertid, spesielt ikke på kompaktkameraer der man ikke kan vri på knotter for å endre det, men må inn i menyer osv. Vurderte en liten random dukumentar; "Life of a backpack" men fant ut at det kanskje var litt risky å feste et kamera (gopro el.) bakpå sekken. For min del blir det vel egentlig bare sightseeing på dagen og fyll på kvelden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 HERREGUD som russen holder på. Kjører de i sirkel rundt nabolaget her eller? Holdt på i en halvtime, jo. Får faen ikke fred. Om fem år er det din tur. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Tips til prosjekter underveis på 30 dager interrail? Jeg liker bilder, men er ikke så flink til å ta dem, og har heller ikke satt meg inn helt i blenderåpning og lukkertid, spesielt ikke på kompaktkameraer der man ikke kan vri på knotter for å endre det, men må inn i menyer osv. Vurderte en liten random dukumentar; "Life of a backpack" men fant ut at det kanskje var litt risky å feste et kamera (gopro el.) bakpå sekken. For min del blir det vel egentlig bare sightseeing på dagen og fyll på kvelden. Joda, blir vel litt av det for min del også, men hvis jeg ender opp med å traske litt alene så er det greit å ha et gjennomgående mission som kan holde meg i aktivitet ved dødtid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 I Langesund bodde jeg 25m unna en lærer på videregående skolen. Tror du vi ble vekket tidlig på 17. mai eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Om fem år er det din tur. Var det ment som en fornærmelse? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 HERREGUD som russen holder på. Kjører de i sirkel rundt nabolaget her eller? Holdt på i en halvtime, jo. Får faen ikke fred. Kjenner følelsen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Tips til prosjekter underveis på 30 dager interrail? Jeg liker bilder, men er ikke så flink til å ta dem, og har heller ikke satt meg inn helt i blenderåpning og lukkertid, spesielt ikke på kompaktkameraer der man ikke kan vri på knotter for å endre det, men må inn i menyer osv. Vurderte en liten random dukumentar; "Life of a backpack" men fant ut at det kanskje var litt risky å feste et kamera (gopro el.) bakpå sekken. Kopier Travel bum Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 I Langesund bodde jeg 25m unna en lærer på videregående skolen. Tror du vi ble vekket tidlig på 17. mai eller? Han ene læreren vår var litt skuffa over at vi ikke besøkte han natt til 17. i russetiden, vi var hos naboen som to hus bortenfor da, som også var en av lærerene våres, men vi hadde selvsagt ikke gjort noe forarbeid før fylla og funnet ut hvor de bodde Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Alright, godtfolk. Tror jeg legger meg, har sovet utrolig lite de siste dagene. Natta Endret 8. mai 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kopier Travel bum Okei, han guts ihvertfall. Han: "Do I thrust you to call me?" Hun: "For what purpose would I call you..?" Han: "Lovemaking?" Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Var det ment som en fornærmelse? Tolket du det slik? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ene læreren min ga ut adressen sin og lot bakdøren stå åpen for russen. "Hvorfor skulle jeg ha noe i mot å få servert frokost? o_O" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Tolket du det slik? Ja, det du sa er jo tross alt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg