chairgame Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Lei etter å ha raket løv/grus i 6 timer etter jobb. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvit sjokolade er bare ekstemt deilig og perfekt og den ultimate meningen med livet. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kanskje jeg bør spise litt mer frukt, og litt mindre sjokolade...? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Morn, hvordan har folk det idag ? Kjempekoselig dag her. Venninnedate med middag og film. Alltid koselig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Kjempekoselig dag her. Venninnedate med middag og film. Alltid koselig. Høres kjipt ut. Du kan ikke ha sex med venninner. Beklager, jeg må rette dette opp. man KAN såklart ha sex med venninner. Det oppfordres faktisk. Endret 8. mai 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvit sjokolade smaker møkk, medmindre den er kombinert med mørk sjokolade Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kan hun ikke? Hvorfor ikke? Ville jo vært spennende å se på det, og kanskje til og med delta? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 HERREGUD JEG ER SÅ KLEIN Utdyp! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Hvor/hva har du gjort i dag? Amsterdam. Var her seks timer før vi kunne sjekke inn i dag morges så det blei mye trasking. Måtte faktisk kjøpe meg nye sko for de jeg hadde var jævlig vonde å gå med på de harde gatene. Endret 8. mai 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kjempekoselig dag her. Venninnedate med middag og film. Alltid koselig. Høres kjipt ut. Du kan ikke ha sex med venninner. Beklager, jeg må rette dette opp. man KAN såklart ha sex med venninner. Det oppfordres faktisk. ikke noe problem det vel? men vi vil ha videobevis hvis det skjer Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvor/hva har du gjort i dag? Amsterdam. Var her seks timer før vi kunne sjekke inn i dag morges så det blei mye trasking. Måtte faktisk kjøpe meg nye sko for de jeg hadde var jævlig vonde å gå med på de harde gatene. Gikk meg bort i fylla i de gatene der på natta, var ikke akkurat det beste med turen.. Var heldigvis ikke alene da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg er for glad i gutter til å begynne å hoppe på jenter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg er for glad i gutter til å begynne å hoppe på jenter. Men det får da være grenser. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvor/hva har du gjort i dag? Amsterdam. Var her seks timer før vi kunne sjekke inn i dag morges så det blei mye trasking. Måtte faktisk kjøpe meg nye sko for de jeg hadde var jævlig vonde å gå med på de harde gatene. Du bør gi meg en liten rapport om hva som er verdt å se, og hva som man kan la være Skal dere vært kulturelle og dra på musèer osv. eller bare loke rundt og nyte atmosfæren, arkitekturen og kanalene? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 HERREGUD JEG ER SÅ KLEIN Går det bra med deg? *Klem* Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg er for glad i gutter til å begynne å hoppe på jenter. Hva er galt med å hoppe på begge? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) @multisync Begge deler. Blir nok et par museer, men ikke noe slikt som Rembrant-museet eller noe. Endret 8. mai 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg er for glad i gutter til å begynne å hoppe på jenter. det har alerede skjedd i hue mitt... neida, vet ikke hvordan du ser ut engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg