Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempekoselig dag her. Venninnedate med middag og film. Alltid koselig.

Høres kjipt ut. Du kan ikke ha sex med venninner.

Beklager, jeg må rette dette opp. man KAN såklart ha sex med venninner. Det oppfordres faktisk.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Hvor/hva har du gjort i dag?

Amsterdam. Var her seks timer før vi kunne sjekke inn i dag morges så det blei mye trasking.

Måtte faktisk kjøpe meg nye sko for de jeg hadde var jævlig vonde å gå med på de harde gatene.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Kjempekoselig dag her. Venninnedate med middag og film. Alltid koselig.

Høres kjipt ut. Du kan ikke ha sex med venninner.

Beklager, jeg må rette dette opp. man KAN såklart ha sex med venninner. Det oppfordres faktisk.

ikke noe problem det vel? men vi vil ha videobevis hvis det skjer :innocent:

Lenke til kommentar

Amsterdam. Var her seks timer før vi kunne sjekke inn i dag morges så det blei mye trasking.

Måtte faktisk kjøpe meg nye sko for de jeg hadde var jævlig vonde å gå med på de harde gatene.

Gikk meg bort i fylla i de gatene der på natta, var ikke akkurat det beste med turen.. Var heldigvis ikke alene da.

Lenke til kommentar

Du bør gi meg en liten rapport om hva som er verdt å se, og hva som man kan la være ;)

Skal dere vært kulturelle og dra på musèer osv. eller bare loke rundt og nyte atmosfæren, arkitekturen og kanalene?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...