Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vil ut og gjøre noe gøy.. Men finner ikke på noe i hele universet man kan gjøre...

Ta en tur på Coffee shop og kjøp deg noe grønt. Oh, wait. Det er JEG som er i Amster. Ikke du. My bad.

Hvordan oppleves det nye forbudet? - Hva sier folk i Amster?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tro det eller ei, folk som bor i Amsterdam er ikke alle hasjrøykere. De fleste driter i hva turister får lov til eller ikke. Det har jeg fra en nederlender jeg snakker mye med. Det er mest bare turister (og stort sett unge karer) som hyper seg opp om coffee shops, de fastboende er temmelig likegyldig til hele greia. De sitter ikke og røyker seg steine hele dagen bare fordi det er tilgjengelig, akkurat som at du og jeg ikke sitter og drikker øl på pub hele dagen selv om det er mulig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Fuck! Jeg skulle på førstehjelpskurs klokka fem, kom på det litt over seks, og da var det selvfølgelig for sent. Neste kurs blir satt opp i august, om noen ikke melder avbud fra kurset i morgen. Håper på sistnevnte vel og merke.

Sånn går det når man har fri og annet å tenke på. Som å vaske dass, tak og vegger. Og å rydde opp på FTP-serveren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg kjøpte nettopp en vare til 3000kr for 0kr + frakt. Og jeg betalte bare for frakten, hva vil skje nå? Får jeg varen til fraktpris eller vil de belaste kortet mitt automatisk? Prisen er selvsagt en feil.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nettopp en vare til 3000kr for 0kr + frakt. Og jeg betalte bare for frakten, hva vil skje nå? Får jeg varen til fraktpris eller vil de belaste kortet mitt automatisk? Prisen er selvsagt en feil.

Det beste er om du sier fra selv. Du vet jo at det skjedde en feil. Å prøve å "stjele" 3000 kr er ikke lurt uansett, de finner det nok ut, og da har du et forklaringsproblem. "Øørr durrrr neiii jeg sjekker aldri nettbanken så jeg visste ikke at dere ikke har trukket 3000 durrrr"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg sier ingenting, dersom de trekker 3000kr så sier jeg heller ingenting, men da benytter jeg meg av min angrerett og sender varen i tradisjonell retur. De kan ikke nekte meg her.

Lenke til kommentar

Jeg sier ingenting, dersom de trekker 3000kr så sier jeg heller ingenting, men da benytter jeg meg av min angrerett og sender varen i tradisjonell retur. De kan ikke nekte meg her.

Det er som om du sjekker nettbanken, får inn 239483294032938403284320843290 på konto over natta uten noe som helst grunn, går amok og tar ut alt og stikker til Bahamas og later som du skylder på banken når de skal ha penga tilbake.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er som om du sjekker nettbanken, får inn 239483294032938403284320843290 på konto over natta uten noe som helst grunn, går amok og tar ut alt og stikker til Bahamas og later som du skylder på banken når de skal ha penga tilbake.

Nettbanken sin skyld, dyr tabbe for dem.

Lenke til kommentar

Nettbanken sin skyld, dyr tabbe for dem.

Det tror jeg faktisk ikke.

Lenke til kommentar

Hadde det virkelig vært en situasjon du ikke hadde utnyttet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...