L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Faen, jeg tror jeg døgner. Sove kan jeg i bilen på vei til Torp og på flyet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Faen, jeg tror jeg døgner. Sove kan jeg i bilen på vei til Torp og på flyet. Jeg tror det er fordi du spoonet din far, i troen om at det var anfall, og når du fant det ut fikk du sjokk, og nå klarer du ikke lenger å sove. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Nei, det er nok noen andre som spooner min far. Jeg vet for døra står åpen inn der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) DØgning er sjelden lurt. Du får ikke sove i bilen, også får du ikke sove på flyet, også blir de første 2 dagene der du skal bare rot siden du er så trøtt. Ta det rådet fra en erfaren skiftarbeider. Endret 7. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Oppdaget nettopp Slimda som nyeste medlem på KG. Haha, konge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Går egentlig ut fra at 70% av de "gale kjerringene" på KG er mannfolk fra diskusjon.no Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Speaking of KG og Diskusjon.... Hvilke fora topper listene i Norge utenom disse to? Og ikke minst på verdensbasis? Noen som har oversikten? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Går egentlig ut fra at 70% av de "gale kjerringene" på KG er mannfolk fra diskusjon.no True dat. Speaking of KG og Diskusjon.... Hvilke fora topper listene i Norge utenom disse to? Og ikke minst på verdensbasis? Noen som har oversikten? Er det ikke VG forumet som er på toppen i Norge? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Kvinneguiden kan være nyttig noen ganger. Ofte det kommer opp når jeg søker på oppskrifter Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Oppdaget nettopp Slimda som nyeste medlem på KG. Haha, konge. Jeg har spamma ham ned i det siste med "dumme tråder" derfra, han måtte vel falle for presset til slutt Kvinneguiden kan være nyttig noen ganger. Ofte det kommer opp når jeg søker på oppskrifter Så absolutt. Liker veldig godt matdelen, får mange fine tips derfra. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Du får nesten live det opp litt her da. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Faen så døvt det er her. Beklager for fraværet mitt. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Trodde du var ute og festet med russen. Er du klar over at du nettopp passerte 5000 innlegg, Hedvig? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Oh GOD NO: http://www.youtube.com/watch?v=P4jhLaGhXwg&feature=related morsomt hvordan alt blir så mye mer interessant når man egentlig skal gjøre skolearbied Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg er ute og fester med russen. Bortsett fra idag, da jeg måtte sitte og skrive litt om Friedrich Nietzsche. Artige saker. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg skjønner ikke om fyren utafor vinduet mitt ler eller gråter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg