Notelitten Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er det ikke bedre å bestille? Er det ikke bedre å bestille? Så får man med en overpriset leveranse, + tips? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Så får man med en overpriset leveranse, + tips? Kommer an på hvor du bestiller fra. Endret 7. mai 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Kjære pappa: Kan du være så snill å i det minste ta på deg en bokser når du går fra soverommet til kjøkkenet? Jeg har intet behov for å se snurrebassen din Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Takk for at du delte det med oss, Lars. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Bor ikke du sammen med Anfall? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Kjære pappa: Kan du være så snill å i det minste ta på deg en bokser når du går fra soverommet til kjøkkenet? Jeg har intet behov for å se snurrebassen din Haha, din far. <3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Kjære pappa: Kan du være så snill å i det minste ta på deg en bokser når du går fra soverommet til kjøkkenet? Jeg har intet behov for å se snurrebassen din Jeg håper han svarer: Kjære Lars: Jeg har intet behov for å ta på meg en bokser om jeg bare skal gå fra soverommet til kjøkkenet midt på natta. 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Husker en tråd hvor sønnen stilte spørsmål om han kunne unngå en parental block(?) på nettet og faren svarte i tråden. Good times. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Men nå er det en kjapp power fap og så natta. Sov godt folkens. Ikke gjør noe jeg ville gjort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Bor ikke du sammen med Anfall? Jo Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Zombier <3 Og joda Kake, søndag er perfekt filmdag. Særlig for de som har studiedag på mandager Mener du sånne som meg? O.O Endret 7. mai 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Pizzabutikken, som merkelig nok også selger bensin, var stengt... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Kjære pappa: Kan du være så snill å i det minste ta på deg en bokser når du går fra soverommet til kjøkkenet? Jeg har intet behov for å se snurrebassen din Det er da det er på tide å flytte ut. Eller som når Jokke kommer hjem mitt i en av de kinky S/M-sexlekene til Elze og Gunther. På tide å flytte. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Husker en tråd hvor sønnen stilte spørsmål om han kunne unngå en parental block(?) på nettet og faren svarte i tråden. Good times. Uendelig mengde pluss til deg hvis du finner den tråden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det er da det er på tide å flytte ut. Eller som når Jokke kommer hjem mitt i en av de kinky S/M-sexlekene til Elze og Gunther. På tide å flytte. Jeg har flyttet ut. Er bare hjemom en tur. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Men nå er det en kjapp power fap og så natta. Joiner den, ass. Natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg