Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var med vilje. En liten språklig finurlighet, så å si.

Vi har alle hørt uttrykket "å leve seg inn i et eller annet", ikke sant? Da det har seg slik at det ofte er hva man gjør når man leser, så jeg føler bruken av "lever" istedet for "leser" var fullt berettiget.

"Ro, ro, ro din båt."

Lenke til kommentar
Det jeg reagerte på var påstanden om at mange som ikke kan norsk lever norskspråklige aviser.
Erm...hæ? Lever de aviser? oO

Kanskje han mente leser??

Bare et skudd i blinde... :whistle:

Jeg tok ikke den skrivefeilen i det hele tatt. Men ja du har nok rett.

Lenke til kommentar
Og kva er greia med å prioritere engelsk-språklege annonsar framfor å si hei til meg?
Fordi du er ei konstant hei-attention whore og det er kjedelig i lengda, trenger ikke å poste "HEI" hver eneste gang lizm...vi ser at du poster og har du noe spennende og si så svarer vi deg.

Ja, og kvifor kallar du Kalvegodt for eit troll? Når eg diskuterer med han, held han ein sakleg tone og kjem med seriøse innlegg.

Lenke til kommentar
Det var med vilje. En liten språklig finurlighet, så å si.

Vi har alle hørt uttrykket "å leve seg inn i et eller annet", ikke sant? Da det har seg slik at det ofte er hva man gjør når man leser, så jeg føler bruken av "lever" istedet for "leser" var fullt berettiget.

Uhell kan skje den beste :)

Ja, og kvifor kallar du Kalvegodt for eit troll? Når eg diskuterer med han, held han ein sakleg tone og kjem med seriøse innlegg.
Once a troll, allways a troll :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...