Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 haha... så du liker ikke Chuck Norris og Lars Monsen Jokes? Men jeg Re$pEkTereR deg forde... Korrekt. Jeg avskyr dem, de suger. x) Og, ehm. Takk for det, tror jeg. oO Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva, skrev Skarstad feil? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det var med vilje. En liten språklig finurlighet, så å si. Vi har alle hørt uttrykket "å leve seg inn i et eller annet", ikke sant? Da det har seg slik at det ofte er hva man gjør når man leser, så jeg føler bruken av "lever" istedet for "leser" var fullt berettiget. "Ro, ro, ro din båt." Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det jeg reagerte på var påstanden om at mange som ikke kan norsk lever norskspråklige aviser.Erm...hæ? Lever de aviser? oO Kanskje han mente leser?? Bare et skudd i blinde... Jeg tok ikke den skrivefeilen i det hele tatt. Men ja du har nok rett. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva, skrev Skarstad feil? Ja, men det store er vel egentlig at han skrev såpass feil at noen her klarte å oppdage det. 1 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Og kva er greia med å prioritere engelsk-språklege annonsar framfor å si hei til meg?Fordi du er ei konstant hei-attention whore og det er kjedelig i lengda, trenger ikke å poste "HEI" hver eneste gang lizm...vi ser at du poster og har du noe spennende og si så svarer vi deg. Ja, og kvifor kallar du Kalvegodt for eit troll? Når eg diskuterer med han, held han ein sakleg tone og kjem med seriøse innlegg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det var med vilje. En liten språklig finurlighet, så å si. Vi har alle hørt uttrykket "å leve seg inn i et eller annet", ikke sant? Da det har seg slik at det ofte er hva man gjør når man leser, så jeg føler bruken av "lever" istedet for "leser" var fullt berettiget. Uhell kan skje den beste Ja, og kvifor kallar du Kalvegodt for eit troll? Når eg diskuterer med han, held han ein sakleg tone og kjem med seriøse innlegg.Once a troll, allways a troll Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 http://www.2007rapture.com/ y no werk? ): Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Ho ho ho ho! Jeg kan se hva de har gjort der. Endret 9. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ja, og kvifor kallar du Kalvegodt for eit troll? Når eg diskuterer med han, held han ein sakleg tone og kjem med seriøse innlegg.Once a troll, allways a troll Nei, du som er moderator burde jo gi troll ros for å betre seg; noko anna er berre negativt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Når du sier gud, så mener du vel egentlig Chuck Norris?? Nå får jeg kjeft, men; Hold den dårlige humoren der unna meg! Han mente sikkert Jarmo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei, du som er moderator burde jo gi troll ros for å betre seg; noko anna er berre negativt.Men men...det er så vanskelig jo...og jeg vil ikke =((((((((((((((( Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Han mente sikkert Jarmo Men han ser ikke ut som en n00b, jo. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei, du som er moderator burde jo gi troll ros for å betre seg; noko anna er berre negativt.Men men...det er så vanskelig jo...og jeg vil ikke =((((((((((((((( Kan ikkje du sjå føre deg dei uskuldege augene mine? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 http://www.2007rapture.com/ Hold på hestene! Schnell er registrert når? Akkurat. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kan ikkje du sjå føre deg dei uskuldege augene mine? Er bare et par øyer som får meg til å gjøre det og de er på en nydelig sommerfugl Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 http://www.2007rapture.com/ Hold på hestene! Schnell er registrert når? Akkurat. Kva? Eg får ikkje opna lenkja. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 2007rapture har gått ut på dato Det er www.2008rapture.com nå Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kva? Eg får ikkje opna lenkja. Ikkje eg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg