multisync Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Da har man fortært litt over en liter energidrikk, en dobbel espresso og tre boller på seks timer. Hva har dere hatt til middag i dag? Vi har ikke hatt det oppe enda i dag tror jeg. Endret 7. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Egg og bacon. Eg og! Utrolig hvor lat en er når en stresser på jobb. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Lat? Jeg synes det er en bragd å orke å lage egg og bacon engang. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Lat? Jeg synes det er en bragd å orke å lage egg og bacon engang. Kanskje du burde utvide ditt matunivers noe? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Sikkert, jeg har aldri laget en biffmiddag engang. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Kanskje du burde utvide ditt matunivers noe? Å ha et stort matunivers gjør det ikke morsommere å faktisk lage maten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Å ha et stort matunivers gjør det ikke morsommere å faktisk lage maten. Det er jeg uenig i. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Parkeringsfolka etterspør kortnummer for å spore betalingen, mener de da kortnummer, eller kontonummer? Tenker bare kortnummer kanskje er litt mer personlig, men er kanskje de trenger for å se transaksjonen? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Både kortnummer og kontonummer er da ikke sensitiv informasjon? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hva skal parkeringsvaktene med kort-info uansett da? Visste ikke at dette skal opplyses til dem. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hva skal parkeringsvaktene med kort-info uansett da? Visste ikke at dette skal opplyses til dem. Skal klage på litt forskjellig... En automat fikk jeg ikke noen lapp, et annet sted fikk jeg ikke rabatt jeg skulle ha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg gruer meg i morra. Alarmen står på 0305. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg gruer meg i natt. Alarmen står på 0305. Frykt ei, jeg skal passe på forumet mens du er høy full opptatt i red light district borte 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Frykt ei, jeg skal passe på forumet mens du er høy full opptatt i red light district borte Antyder du at jeg at jeg kommer til å kjøpe masse transeksuelle horer og ha ville orgier mens jeg sniffer kokain fra kukene deres? Jeg er blodig fornærmet. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Antyder du at jeg at jeg kommer til å kjøpe masse transeksuelle horer og ha ville orgier mens jeg sniffer kokain fra kukene deres? Jeg er blodig fornærmet. Så lenge du filmer det, kan du for min del gjøre akkurat hva du vil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det kommer til å bli så vilt at du ikke vil se det. YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH! (Og den som ikke tar referansen kan brenne) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Skal jeg gidde å stikke og kjøpe en ekstremt overpriset pizza? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er det ikke bedre å bestille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg