L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 På nettby er alle jentene bifile fordi det er kewlt. var*Nettby finnes ikke lenger. Men, ja. Det var visst veldig in en stund. Nå virker det som den verste epidemien er over. Henger fremdeles en del igjen, men er ikke like ille lenger. Hvertfall i følge min oppfatning. "Alle" var jo bifile en stund. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det er du som hermet etter meg. Du er bare så sleip at du la det inn før jeg rakk å trykke på knappen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det hadde vært ganske greit å vært bifil, det skal jeg innrømme. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 I så fall er alt mysterier. Utover "liker begge kjønn" vil det meste avhenge av seksuelle preferanser og legning, det skal du få lov til å kalle mysterier. Det meste innen psykologi er et mysterie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Selvsagt. Dating pool-en er plutselig dobbelt så stort. Når man har drag på 0 personer av det motsatte kjønne så er fortsatt 0*2=0 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Nåja,nå gikk du utifra motsatt kjønn*2 i utregningen din. Det er dårlig med damer for tiden, men har fortsatt blitt sjekket opp av en dude, men jeg swinger ikke den veien. Endret 7. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ikke avfei noe du ikke har prøvd. Jeg var ikke sikker på om jeg ville like single malt, men nå er jeg frelst. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Siste som prøvde sjekke meg opp, utover damene på gata i Asia, var også mann. I og for seg var mange av damene i Asia menn og, men det er jo en digresjon. Tror kanskje menn har litt lavere standard enn kvinner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 I asia er alle menn egentlig flatbrystet kvinner. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) I asia er alle menn egentlig flatbrystet kvinner. Og alle kvinner menn med pupper. Endret 7. mai 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Nåja,nå gikk du utifra motsatt kjønn*2 i utregningen din. Det er dårlig med damer for tiden, men har fortsatt blitt sjekket opp av en dude, men jeg swinger ikke den veien. Det er bare han som tar i mot som er homo. Skru av lyset og la det stå til, det er sikkert ikke noe verre en ei stygg, hårete kvinne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Har han manboobs så er det bare et pluss om man tenker slik. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Det er bare han som tar i mot som er homo. Skru av lyset og la det stå til, det er sikkert ikke noe verre en ei stygg, hårete kvinne. Nå har det seg sånn at jeg har så høy standard at jeg ikke går for de heller, så da funker det liksom ikke. 14 sider med matteregler/formler skrevet på 6 timer på skolen, vet ikke om jeg skal gråte eller le. Endret 7. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Et musikkorps går SAKTE forbi blokka mi nå..jeg..HATER. KORPSMUSIKK!!!!!!!!!1111111 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg forstår din frustrasjon, Bytex.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Nei, og jeg gir faen i om "band camp" ble kult når Willow snakka om å putte "flute in my pussy" i american pie. Korpsmusikk fortjener å dø. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Gjør som jeg gjorde da jeg var "liten drittunge", kast kinaputter i tubaene og løp. Bare så synd man må til Polen elns. for å få kinaputter nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=HCQRcinZYH8&feature=related "Waitin for Nintendo to make one?" Næææ..waiting for sony to make a RAD one (Playstation) Endret 7. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg