Eplefe Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hva er en "shuffle"? Dette er du så gammel at du burde vite. Melbourne Shuffle. Dansestil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Og dette er..mennesker? Som..møtes? Hvorfor? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Og dette er..mennesker? Som..møtes? Hvorfor? For å danse. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 God tur Lars Bah, føler det hele tida piper på meg i kontrollen, uten at jeg har noe pipeverdig på meg. Irriterende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Dan....se? Daaaa...nse? Det er som å forklare konseptet om email eller nettbank til bestemoren min. Hun går fortsatt ned i banken for å betale regningene sine og ta ut penger. Og stoler ikke på disse bankkortene, hører jo så mye om folk som får tappet kontoen sin. Endret 7. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Meh, Melbourne shuffle er bare noen få bevegelser som er direkte kopiert fra eldre stiler. Eneste forskjellen er at det danses til techno av en gjeng hvite folk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det er rasistisk å bruke samlebegrep som "hvite folk". Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det er rasistisk å bruke samlebegrep som "hvite folk". Jeg vet. Men jeg er hvit, så da går det fint. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Det er rasistisk å bruke samlebegrep som "hvite folk". Jeg vet. Men jeg er hvit, så da går det fint. Så du hadde mye brunkrem på profilbildet ditt? Tehehee, da skal jeg ut med noen jenter jeg møtte i parken neste helg, så søtt. Endret 7. mai 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Så du hadde mye brunkrem på profilbildet ditt? Jepp. Mens du tydeligvis har blitt veldig solbrent og utviklet nebb. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Jeghar kjøpt meg 2 liter med assortert energidrikk, og akkurat chugga en dobbel espresso. Det BØR holde meg våken og arbeidende i en de timer til. Sitter på skolen som er nesten helt tom og leser til eksamen i morra, og lager regelbok som jeg brude begynnt med for et par mnd. siden. Av en eller annen stygg grunn vil foreleseren vår at vi skal slite ræva av oss og kun få lov til å ha med en egenprodusert regelbok, ikke noe tidligre arbeider, formelsamlinger, pensumbøker eller kompendier på eksamen. Som han over klarer å vise fint frem; spesielle mennesker med stygge bukser. Endret 7. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 det ser kult ut de første ti sekundene, så er det bare det samme de siste to minuttene. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Så du hadde mye brunkrem på profilbildet ditt? Jepp. Mens du tydeligvis har blitt veldig solbrent og utviklet nebb. Lets just say, hola hola teeny weeny string bikini. Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 det ser kult ut de første ti sekundene, så er det bare det samme de siste to minuttene. *25 sek ny avatar??? hvorfor??? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Dette er min eneste erfaring med shuffle. Husker jeg likte den videoen, men ingen andre videoer jeg har sett. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 ny avatar??? hvorfor??? Likte den jeg. Malcom er awesome. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Når det kommer til slik dans, er jeg egentlig større fan av popping. Mye takket være denne videoen. Endret 7. mai 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg