LithitiumS Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Sant det, den verste dagen er vel onsdag, føler det er så lenge til helg på onsdager. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jepp! Og da er du sliten etter to andre dager med slit. Onsdager og søndagskvelder er det værste. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Iblant er det vanskelig å være mann på en arbeidsplass hvor majoriteten er kvinner. I pausene prates det stort sett om innredning, hagearbeid og familielivet generelt. Innebærer som regel at jeg er ganske taus da jeg sjelden kan relatere til det aktuelle temaet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg jobber og med mest kvinner, vi snakker drikke, musikk og smekker hverandre på rumpen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Tror jeg ville foretrukket et sånt arbeidsmiljø. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Reisenerver er noe dritt. Straks på vei til flyplassen. Først til Geiteryggen for å overnatte i Langesund og så Torp - Schipol alt for tidlig i morra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Woo! Noe å gjøre. Jeg skriver inn fast personalia og har gjort meg ferdig med mai. Lurer på om jeg skal begynne med juni i samme slengen ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Blir jo litt jenteprat. Men stort sett ganske kjønnsnøytralt. Lars, reisenervene går over. Se på det som at du skal besøke din far, turen videre er for tidlig til at du rekker å få nerver. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Da er jeg oppdatert på det som skjedde i Sør-Trøndelag i mai 2002. Hodet stappet fullt med unyttig informasjon. <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hos oss er det helt motsatt, bare mannfolk og et par-tre damer, og de blir nesten automatisk "en av gutta" for å passe inn i miljøet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Score! Gjennom sikkerhetskontrollen uten at den peip. Dette er tredje gangen på rad. Jeg begynner å bli pro. Men tror nesten det må være noe galt med den. Den reagerte på skoa på en fyr som hadde metall der ved lissene. Jeg glemte å ta av meg beltet, men den reagerte ikke på det. Fikk i tillegg sitteplass under ti meter fra gaten. Endret 7. mai 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Den reagerer ikke på alle typer metall. Hva er du nervøs for? fly eller? Veldig forskjellig om man må ta av seg sko eller ikke ettersom hvor man er har jeg etterhvert skjønt, tar man ikke av skoa her i Norge? Jeg er rutinert når det kommer til sikkerhetskontroll, aldri pipi på meg Endret 7. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Sikkert å få gjennom alle nukene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Tar alltid av skoa og setter dem på båndet uansett, for å spare tid HVIS det skulle pipe. Men jeg ble dratt til side en gang når jeg hadde Nintendo DS og headset i håndbagasje kofferten. De ville se hva all "elektronikken" var. Endret 7. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Nei, jeg digger å fly. Spesielt med små fly som dette. (Dash 8-100) Merker alt av turbulens så mye bedre. Det er mye mer gøy enn f.eks. luftens rutebuss (AKA 737). Det er mer det at jeg blir så rastløs osv. @multisync Endret 7. mai 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er det flere enn meg som skal på shuffle meet-upen i Drammen på lørdag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Tar alltid av skoa og setter dem på båndet uansett, for å spare tid HVIS det skulle pipe. Men jeg ble dratt til side en gang når jeg hadde Nintendo DS og headset i håndbagasje kofferten. De ville se hva all "elektronikken" var. Det merkeligste jeg har opplevd i forbindelse med reise er da jeg blei stoppa av tolla på vei INN i Sverige i det jeg gikk av båten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er det flere enn meg som skal på shuffle meet-upen i Drammen på lørdag? Tror noen fra min lillebror sitt gamle shuffleteam skal. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Shuffle kan noen få ganger se kult ut, men det er dominert av tards og stygge bukser, så blir egentlig mest lei meg hver gang jeg ser mennesker som driver på med sånnt. Dash 8 er da ikke så veldig spennende Fairchild Swearingen Metroliner, da snakker vi spennende. @L4r5 Endret 7. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg