Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iblant er det vanskelig å være mann på en arbeidsplass hvor majoriteten er kvinner. I pausene prates det stort sett om innredning, hagearbeid og familielivet generelt. Innebærer som regel at jeg er ganske taus da jeg sjelden kan relatere til det aktuelle temaet.

Lenke til kommentar

Score! Gjennom sikkerhetskontrollen uten at den peip. Dette er tredje gangen på rad. Jeg begynner å bli pro. Men tror nesten det må være noe galt med den. Den reagerte på skoa på en fyr som hadde metall der ved lissene. Jeg glemte å ta av meg beltet, men den reagerte ikke på det.

Fikk i tillegg sitteplass under ti meter fra gaten.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Den reagerer ikke på alle typer metall.

Hva er du nervøs for? fly eller?

Veldig forskjellig om man må ta av seg sko eller ikke ettersom hvor man er har jeg etterhvert skjønt, tar man ikke av skoa her i Norge?

Jeg er rutinert når det kommer til sikkerhetskontroll, aldri pipi på meg :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Tar alltid av skoa og setter dem på båndet uansett, for å spare tid HVIS det skulle pipe. Men jeg ble dratt til side en gang når jeg hadde Nintendo DS og headset i håndbagasje kofferten. De ville se hva all "elektronikken" var.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei, jeg digger å fly. Spesielt med små fly som dette. (Dash 8-100)

Merker alt av turbulens så mye bedre. Det er mye mer gøy enn f.eks. luftens rutebuss (AKA 737).

Det er mer det at jeg blir så rastløs osv.

@multisync

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Tar alltid av skoa og setter dem på båndet uansett, for å spare tid HVIS det skulle pipe. Men jeg ble dratt til side en gang når jeg hadde Nintendo DS og headset i håndbagasje kofferten. De ville se hva all "elektronikken" var.

Det merkeligste jeg har opplevd i forbindelse med reise er da jeg blei stoppa av tolla på vei INN i Sverige i det jeg gikk av båten.
Lenke til kommentar

Shuffle kan noen få ganger se kult ut, men det er dominert av tards og stygge bukser, så blir egentlig mest lei meg hver gang jeg ser mennesker som driver på med sånnt.

Dash 8 er da ikke så veldig spennende :p

Fairchild Swearingen Metroliner, da snakker vi spennende.

@L4r5

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...