Mchansern Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Endelig mandag igjen : )))) Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Endelig mandag igjen : )))) kjeften Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Endelig mandag igjen : )))) Dobbelthake-smiley? Hurra for mandager! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Fantastisk. Ikke bare våkna jeg for en halvtime siden, jeg var også fast overbevist om at det var søndag og en time tidligere. Det kunne gått galt. haha, kjenner den følesen, bare at jeg blander fredag - lørdag jeg har nå fått en sprekk i skjermen på samsungen, den tåler slag, vann og støv men kulde gikk dårlig. Hva slags kulde har du utsatt den for, og på hvilken måte? Slengt den i fryseren eller noe? Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Fantastisk. Ikke bare våkna jeg for en halvtime siden, jeg var også fast overbevist om at det var søndag og en time tidligere. Det kunne gått galt. haha, kjenner den følesen, bare at jeg blander fredag - lørdag jeg har nå fått en sprekk i skjermen på samsungen, den tåler slag, vann og støv men kulde gikk dårlig. Hva slags kulde har du utsatt den for, og på hvilken måte? Slengt den i fryseren eller noe? rundt 0 grader ute istad når jeg kjørte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det var da merkelig, jeg antar det er en mobil det er snakk om. Min SGSII overlevde en trøndersk vinter, og de er rimelig kalde av seg. Brukte den mens jeg gikk på kurs i -20, null stress joggedress, liksom atte døh. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Enda en seig dag å komme i gang på. Jeg får ført opp dampen mot slutten av uka, men da er det jo helg igjen. Man kan lure på om jeg hadde fungert best med en 7-dagers arbeidsuke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg hadde fungert bedre om jeg hadde hatt noe å gjøre i alle fall. Etter at jeg kom på jobb har det stort sett gått i småpreik med de rundt meg, og det har vært det. Håper på noe mer å gjøre nå som en av lederne har kommet på jobb og kanskje har noe til meg. Da jeg spurte rundt i sted, var det ingen som trengte hjelp til noe som helst. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hadde ikke taklet en 7-dagers arbeidsuke, fredagen har gitt meg økt livskvalitet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg hadde fungert bedre om jeg hadde hatt noe å gjøre i alle fall. Etter at jeg kom på jobb har det stort sett gått i småpreik med de rundt meg, og det har vært det. Håper på noe mer å gjøre nå som en av lederne har kommet på jobb og kanskje har noe til meg. Da jeg spurte rundt i sted, var det ingen som trengte hjelp til noe som helst. Høres ut som en klassisk utplassering, ja. Man jobber litt i blant men går mest rundt og føler seg ubrukelig og utilpass, som om man er der bare fordi arbeidsplassen er forventet å ha deg der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Whoop! Hva slags folk er det som skriver dette her egentlig? Bare lurer. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 hva er galt med å si whoop! ? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Ingenting. Hører på gængster-rap og føler meg sååååå fet! #SWAG Endret 7. mai 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hva slags folk er det som skriver dette her egentlig? Bare lurer. Hvorfor si noe når man kan si ingenting lissom? <- Filosofien bak 90% av postene i forumkafeen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hva slags folk er det som skriver dette her egentlig? Bare lurer. Fridag, woop woop. Woopiedoopiedobbelwoo! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt LED-pærer i Oslo? Er for en G9 og R7-pære. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Mandager er ikke så værst. Slapper av på skolen, bra musik, helt ok vær, endel serier som venter hjemme etter en treningsøkt. Life is good! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg