Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk.

Ikke bare våkna jeg for en halvtime siden, jeg var også fast overbevist om at det var søndag og en time tidligere. Det kunne gått galt. :p

haha, kjenner den følesen, bare at jeg blander fredag - lørdag

jeg har nå fått en sprekk i skjermen på samsungen, den tåler slag, vann og støv men kulde gikk dårlig.

:(

Hva slags kulde har du utsatt den for, og på hvilken måte? Slengt den i fryseren eller noe?

Lenke til kommentar

Fantastisk.

Ikke bare våkna jeg for en halvtime siden, jeg var også fast overbevist om at det var søndag og en time tidligere. Det kunne gått galt. :p

haha, kjenner den følesen, bare at jeg blander fredag - lørdag

jeg har nå fått en sprekk i skjermen på samsungen, den tåler slag, vann og støv men kulde gikk dårlig.

:(

Hva slags kulde har du utsatt den for, og på hvilken måte? Slengt den i fryseren eller noe?

rundt 0 grader ute istad når jeg kjørte.

Lenke til kommentar

Jeg hadde fungert bedre om jeg hadde hatt noe å gjøre i alle fall.

Etter at jeg kom på jobb har det stort sett gått i småpreik med de rundt meg, og det har vært det.

Håper på noe mer å gjøre nå som en av lederne har kommet på jobb og kanskje har noe til meg. Da jeg spurte rundt i sted, var det ingen som trengte hjelp til noe som helst.

Lenke til kommentar
Jeg hadde fungert bedre om jeg hadde hatt noe å gjøre i alle fall. Etter at jeg kom på jobb har det stort sett gått i småpreik med de rundt meg, og det har vært det.

Håper på noe mer å gjøre nå som en av lederne har kommet på jobb og kanskje har noe til meg. Da jeg spurte rundt i sted, var det ingen som trengte hjelp til noe som helst.

Høres ut som en klassisk utplassering, ja. Man jobber litt i blant men går mest rundt og føler seg ubrukelig og utilpass, som om man er der bare fordi arbeidsplassen er forventet å ha deg der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...