L4r5 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Joda. Men han dro likevel, fordi han får sparken hvis han ikke møter opp på jobb og sånt. Sant det er teit unnskyldning? Veldig teit. Mener jeg har lest det er noe som heter "egenmelding" eller noe slikt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Veldig teit. Mener jeg har lest det er noe som heter "egenmelding" eller noe slikt. Du, er du sikker på at lovendringene i Nederland også gjelder for Amsterdam? Har du link? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg har så vidt jeg vet et VISA debetkort, null kredittkort her i gården, for å si det sånn. Det hadde jeg ikke hatt godt av. Det jeg og vil ha. Kreditt når du ikke har inntekt er jo ikke lurt Jeg har det via banken min vel og merke, men det var null stress. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Du, er du sikker på at lovendringene i Nederland også gjelder for Amsterdam? Har du link? Leste det i vg eller db Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Joda. Men han dro likevel, fordi han får sparken hvis han ikke møter opp på jobb og sånt. Sant det er teit unnskyldning? Ja, veldig dårlig unnskyldning. Så, hva har dere vært så opptatt med hele helgen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Så, hva har dere vært så opptatt med hele helgen? Ligge på sofaen og lege skadene fra i går. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Kan bekrefte at jeg også har observert lovendringen om salg av cannabis i Nederland. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ja, veldig dårlig unnskyldning. Så, hva har dere vært så opptatt med hele helgen? Med å ha det artig ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ja, veldig dårlig unnskyldning. Så, hva har dere vært så opptatt med hele helgen? Med å ha det artig ^^ Har dere lekt bryting? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Kan bekrefte at jeg også har observert lovendringen om salg av cannabis i Nederland. Vet du om det også gjelder i Amsterdam? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det gjør det. Er det derimot umulig å skaffe seg cannabis der? - Tviler jeg sterkt på, ble tilbudt hasj av en gateselger der i fjor. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har dere lekt bryting? Nja.. Jeg har slått ham mye hvis det tells? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Nja.. Jeg har slått ham mye hvis det tells? Så dere har vært på årsmøte i Sol & Måne? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Pulp Fiction og Pernod. Det er søndag! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Er det derimot umulig å skaffe seg cannabis der? - Tviler jeg sterkt på, ble tilbudt hasj av en gateselger der i fjor. Jeg ble tilbudt hasj av en gateselger i Oslo i fjor. Om man er så desperat at man kjøper av gateselgere så trenger man ikke dra til Amsterdam for å røyke. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Du, er du sikker på at lovendringene i Nederland også gjelder for Amsterdam? Har du link? Leste det i vg eller db Kommer ikke til å gjelde før 2013 i Amster. Har snoka litt på forum som har litt mer peiling. De har begynnt å innføre de nye reglene rundt omkring i landet og det vil spre seg fra grensen og innover, men politikerne i Amster er visst ikke for denne endringen og drøyer det så lenge de kan/har lov. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Personlig skjønner jeg verken foran eller bak av Nederlands innstramming på hasj; i tillegg til at man mister inntekter fra en haug turister får man en kjempeutgiftspost med å håndheve forbudet samtidig som de gjenværende turistenes penger forsvinner inn i det svarte markedet som uunngåelig vil oppstå, og det var jo nettopp for å unngå disse problemene at coffeeshops ble opprettet til å begynne med. Det er akkurat som om man har glemt gammel lærdom og skal begynne forfra med å gjøre de samme feilene om igjen. Det eneste argumentet for å stramme inn er såvidt jeg har skjønt en slags imageendring for Nederland som noe annet enn en sted der man drar for å røyke hasj, men spør du meg er hvertfall Amsterdams identitet så nært knyttet opp mot coffee shops (og Red Light District) at det blir som å ta livet av byens identitet. Kall meg kynisk men jeg tror ikke majoriteten av turistene i Amsterdam kommer for å se Rembrandt og van Gogh, jeg tror heller museene og kanalturene er noe man gjør i tillegg til den virkelige moroa. Er man først og fremst interessert i museer er Louvre og British Museum bedre, og kanalturer gjøres best i Venezia. Amsterdam har fortsatt RDL såklart, som er interessant å se rent estetisk, men hvis man faktisk er interessert i å ligge med prostituerte er det langt bedre tilrettelagt i Tyskland. Skal forøvrig til Amsterdam på torsdag. Heldigvis har jeg aldri røkt så mye som en sigarett, ellers kunne det blitt en bomtur. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Er det derimot umulig å skaffe seg cannabis der? - Tviler jeg sterkt på, ble tilbudt hasj av en gateselger der i fjor. Jeg ble tilbudt hasj av en gateselger i Oslo i fjor. Om man er så desperat at man kjøper av gateselgere så trenger man ikke dra til Amsterdam for å røyke. Gateselger eller coffeeshop, pilegrimsreise er en pilegrimsreise. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Gaah, prøvde meg på rullekake i dessert med quiche til middag. Middagen gikk greit, men rullekaka blei så hard og "urullelig" som bare det. Den fylte jammen meg søppelkassa godt.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Gaah, prøvde meg på rullekake i dessert med quiche til middag. Middagen gikk greit, men rullekaka blei så hard og "urullelig" som bare det. Den fylte jammen meg søppelkassa godt.. Mamma lager verdens beste rullekake. Skal jeg fikse en «kokketime»? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg