Skarstard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 SÅ UTENLANDSKE FOLK SOM IKKE KAN ORDENTLIG NORSK KAN SØKE PÅ STILLINGA. DET BOR IKKE BARE NORDMENN I NORGE. ... Kan ikke være et sjakktrekk å annonsere i en norskspråklig avis, da. Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 SÅ UTENLANDSKE FOLK SOM IKKE KAN ORDENTLIG NORSK KAN SØKE PÅ STILLINGA. DET BOR IKKE BARE NORDMENN I NORGE. ... Kan ikke være et sjakktrekk å annonsere i en norskspråklig avis, da. Lurer på om det er mange utlendinger som kjøper seg norske aviser de ikke forstår... for å se på bildene eller se ut som d ehar noe å gjøre på trikken.... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Stussar litt på kvifor verksemder som Norsk Hydro lyser ut stillingsannonsar i NORSKE aviser på engelsk. Berre tull spør du meg! Fordi bedriftsspråket sannsynligvis er engelsk, da de er et multinasjonalt foretak med base i Norge. Telenors bedriftsspråk er også engelsk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Kan ikke være et sjakktrekk å annonsere i en norskspråklig avis, da. Mindre arbeid. en norsk version, en engelsk version...rimelig mange nordmenn kan engelsk... superandreas: neida, bare lei troll. Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Kan ikke være et sjakktrekk å annonsere i en norskspråklig avis, da. Mindre arbeid. en norsk version, en engelsk version...rimelig mange nordmenn kan engelsk... superandreas: neida, bare lei troll. okei.. gått itt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Mindre arbeid. en norsk version, en engelsk version...rimelig mange nordmenn kan engelsk... Tviler sterkt på at de trykker en hundretusenkronersannonse på engelsk for å spare en sekretær for fem minutters arbeid. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nei. For et sært navn. Hva da? Har ingen kristne amerikanere på msn. Hadde en som virka ganske ålreit, men som prøvde å omvende meg hver gang jeg var full e.l. og ble dritsur og sa hun skulle be fo rmeg da jeg innrømte sex før ekteskapet. Jeg elsker (vel, egentlig hater) kristne som er så strikt på budene sine. De kan godt ha vært Jespar eller Jaspar elns., også, jeg husker ikke helt. Det var mest det at du sa du hadde nederlendere du snakket med, og han virket som typen til å henge på angst- og depresjons-communities, som du kalte det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Mindre arbeid. en norsk version, en engelsk version...rimelig mange nordmenn kan engelsk... Tviler sterkt på at de trykker en hundretusenkronersannonse på engelsk for å spare en sekretær for fem minutters arbeid. Da skal du bare leve i tvil... men som det blir sagt, bedriftspråk... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Da skal du bare leve i tvil...men som det blir sagt, bedriftspråk... Jada, jeg skjønner godt hvorfor de gjør det. Det jeg reagerte på var påstanden om at mange som ikke kan norsk lever norskspråklige aviser. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei. For et sært navn. Hva da? Har ingen kristne amerikanere på msn. Hadde en som virka ganske ålreit, men som prøvde å omvende meg hver gang jeg var full e.l. og ble dritsur og sa hun skulle be fo rmeg da jeg innrømte sex før ekteskapet.Jeg elsker (vel, egentlig hater) kristne som er så strikt på budene sine. De kan godt ha vært Jespar eller Jaspar elns., også, jeg husker ikke helt. Det var mest det at du sa du hadde nederlendere du snakket med, og han virket som typen til å henge på angst- og depresjons-communities, som du kalte det. Njaa. De tre nederlenderne jeg har på msn er to som var på besøk på skolen min i tiende som bodde hos meg og en kompis av dem som vil smugle Ganja til meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det jeg reagerte på var påstanden om at mange som ikke kan norsk lever norskspråklige aviser.Erm...hæ? Lever de aviser? oO Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kan ikke være et sjakktrekk å annonsere i en norskspråklig avis, da. Mindre arbeid. en norsk version, en engelsk version...rimelig mange nordmenn kan engelsk... superandreas: neida, bare lei troll. Nei, snakk om fordommar mot nynorsk-skrivare. Kva gjer Kalvegodt til eit troll? Og kva er greia med å prioritere engelsk-språklege annonsar framfor å si hei til meg? Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det jeg reagerte på var påstanden om at mange som ikke kan norsk lever norskspråklige aviser.Erm...hæ? Lever de aviser? oO Kanskje han mente leser?? Bare et skudd i blinde... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg må si. Jeg elsker når Skarstad har typoer. Selv ikke gud er perfekt. Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg må si. Jeg elsker når Skarstad har typoer. Selv ikke gud er perfekt. Når du sier gud, så mener du vel egentlig Chuck Norris?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Og kva er greia med å prioritere engelsk-språklege annonsar framfor å si hei til meg?Fordi du er ei konstant hei-attention whore og det er kjedelig i lengda, trenger ikke å poste "HEI" hver eneste gang lizm...vi ser at du poster og har du noe spennende og si så svarer vi deg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Når du sier gud, så mener du vel egentlig Chuck Norris?? Nå får jeg kjeft, men; Hold den dårlige humoren der unna meg! Lenke til kommentar
BorN Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Føler for å dele min frustrasjon over at jeg ikke fikk skyss til en fest i kveld.... (en del mil unna) I dette øyeblikk fester mange jeg kjenner og hopper på bordet og danser vilt og prater skit. Mens jeg må nøye meg med telefonsamtaler. Edru. Men altså, jeg har det jo selvfølgelig bedre her! Partey! Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Når du sier gud, så mener du vel egentlig Chuck Norris?? Nå får jeg kjeft, men; Hold den dårlige humoren der unna meg! haha... så du liker ikke Chuck Norris og Lars Monsen Jokes? Men jeg Re$pEkTereR deg forde... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det var med vilje. En liten språklig finurlighet, så å si. Vi har alle hørt uttrykket "å leve seg inn i et eller annet", ikke sant? Da det har seg slik at det ofte er hva man gjør når man leser, så jeg føler bruken av "lever" istedet for "leser" var fullt berettiget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg