LithitiumS Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Vel, vann spyr jeg opp igjen i hvert fall. Ble altfor mye øl og sprit i går, men sattan det var verdt det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg tror jeg må sjekke allergier ellerno,har en sint mage sånn 2-3 ganger i uka. Men er liksom ikke hele dagen ellerno, bare type en gang på do, så er faren over. Setter pris på at du deler dette med oss. Din åpenhet er beundringsverdig. Takk, det var det jeg satset på. Du har ikke noen syke detaljer om deg selv du vil dele? Lurer på om jeg kanskje er laktoseintolerant. kanskje glutenallergi Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Takk, det var det jeg satset på. Du har ikke noen syke detaljer om deg selv du vil dele? Lurer på om jeg kanskje er laktoseintolerant. Det var det jeg fant ut også. Sluttet å drikke melk, og den løse magen forsvant. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Hvis det er glutenallergi er det virkelig ikke noe håp for meg. Kommer til å dø av sult. Endret 6. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ivan Rebroff er så fantastisk å høre på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fikk du ikke klem en gang? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Siden jeg ble 18, skal jeg gå i banken å få meg visakort som kan brukes på nettet - har hittil bare hatt electron. Er det visa debetkort det heter det visa kortet som kan brukes på nettet? Da det er altså ikke kredittkort jeg er ute etter, men visakort som er det samme som electron kortet jeg har - bare at det kan brukes på nettet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Vel, vann spyr jeg opp igjen i hvert fall. Ble altfor mye øl og sprit i går, men sattan det var verdt det. Normalt for meg å springe på dass med rennaræv hele dagen etter fylla hvertfall. Derfor unngår jeg fylla så ofte som mulig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Nope, det må være kredittkort for at du kan bruke det på nettet, men det funker jo på samme måte som et debetkort uansett, det bare har en "kredittdel" hvs ikke jeg tar helt feil. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Nope, det må være kredittkort for at du kan bruke det på nettet, men det funker jo på samme måte som et debetkort uansett, det bare har en "kredittdel" hvs ikke jeg tar helt feil. Ah, så hvis jeg forstår det rett - hvis jeg bruker mer penger enn jeg har, så blir det kreditt? Men så lenge jeg ikke bruker mer enn 99 kr om det er 100 kroner jeg har så am i just fine right? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Russetiden dreper meg. Du dreper deg selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg har så vidt jeg vet et VISA debetkort, null kredittkort her i gården, for å si det sånn. Det hadde jeg ikke hatt godt av. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Russetiden dreper meg. Du dreper deg selv. Endelig en som har skjønt det... Iron Sky var episk... Bare parodi, men bra utførad. Nope, det må være kredittkort for at du kan bruke det på nettet, men det funker jo på samme måte som et debetkort uansett, det bare har en "kredittdel" hvs ikke jeg tar helt feil. Du tar helt feil. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Russetiden dreper meg. Du dreper deg selv. Meget mye mulig, men jeg skylder på flaska. Våkna heldigvis uten nye blåmerker eller sår i dag. På badegulvet riktignok. Go hard or go home. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg har så vidt jeg vet et VISA debetkort, null kredittkort her i gården, for å si det sånn. Det hadde jeg ikke hatt godt av. Det jeg og vil ha. Kreditt når du ikke har inntekt er jo ikke lurt Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fikk du ikke klem en gang? Joda. Men han dro likevel, fordi han får sparken hvis han ikke møter opp på jobb og sånt. Sant det er teit unnskyldning? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Meget mye mulig, men jeg skylder på flaska. Våkna heldigvis uten nye blåmerker eller sår i dag. På badegulvet riktignok. Go hard or go home. Høres fornuftig ut. Du har ikke hatt det gøy nok om du ikke har smerter dagen etter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg fant nøklene til leiligheta innerst ved veggen under badekaret dagen etter en gang..da vet jeg hvertfall hvor jeg var først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg