Lumpness Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Noen som vet av plasser / utesteder som selger enkelt sigg ? eller om noen kiosker gjør dette ? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hvorfor kjøpe enkelt, når man kjøpe 10 og 20 pack kan? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Gidder ikke melde meg på Tom Waits-løp, jeg hadde stupt i grøfta etter første pubben. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 På twitter? Yez. 98'jentene har ikke kommet seg til datingnettstedene ennå. Du er helt bananas du! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Gidder ikke melde meg på Tom Waits-løp, jeg hadde stupt i grøfta etter første pubben. Eller havna på dass? Regner ikke med å fullføre løpet akkurat, blir nok å sette meg ned på pub #5 eller #6. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Helst dass vil jeg tro. Og siden TW-løpet er inne i byen, kan man jo ikke fire ned buksa når man vil heller. Øl renner rett gjennom systemet mitt på 10 minutter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Tom Waits-løpet er så fantastisk. Har en venn som gjennomførte i går, og så fortsatte med pub-til-pub-ing. Godt gjort. >_> Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Mens jeg ligger halvdød i en rennestein etter 5. puben. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg fikk nettopp vite at jeg kom inn på mastergraden jeg søkte på til høsten! Med praksisplass hos Kongsberg Defence Systems! Dette er første gangen i mitt liv jeg har vært så glad at jeg hyperventilerer og rister... og har gjort det i 25 minutter nå! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Noen som har en kur mot en helt forjævlig magesjau? Virker som om magen vil tømme alt innhold, og har allerede vært på dass flere ganger.. Endret 6. mai 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Noen som har en kur mot en helt forjævlig magesjau? Virker som om magen vil tømme alt innhold, og har allerede vært på dass flere ganger.. keep shittin'. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 kanskje spise noe med fiber og drikke vann. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hvorfor kjøpe enkelt, når man kjøpe 10 og 20 pack kan? mangler noen kroner til å dekke akkurat en 10 pk, lett overalt . Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Jeg tror jeg må sjekke allergier ellerno,har en sint mage sånn 2-3 ganger i uka. Men er liksom ikke hele dagen ellerno, bare type en gang på do, så er faren over. Drikk heller cola enn vann hvis du har det. Endret 6. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har drukket vann, og det kommer opp igjen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg tror jeg må sjekke allergier ellerno,har en sint mage sånn 2-3 ganger i uka. Men er liksom ikke hele dagen ellerno, bare type en gang på do, så er faren over. Setter pris på at du deler dette med oss. Din åpenhet er beundringsverdig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) åå så det kommer ut fra feil ende? kjerringråd: spis ris Endret 6. mai 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Jeg tror jeg må sjekke allergier ellerno,har en sint mage sånn 2-3 ganger i uka. Men er liksom ikke hele dagen ellerno, bare type en gang på do, så er faren over. Setter pris på at du deler dette med oss. Din åpenhet er beundringsverdig. Takk, det var det jeg satset på. Du har ikke noen syke detaljer om deg selv du vil dele? Lurer på om jeg kanskje er laktoseintolerant. Endret 6. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg