Sirslask Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Orginal HW er orginal HW, nå er ikke jeg så kjent når det kommer til Sega generelt så SMD1/2 spiller ingen rolle. Får ta en tur i eBukta når jeg får penger igjen Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Lars, faktisk alt sammen! :O I tillegg har jeg gått ned 1,2Kg i løpet av helga, sikkert pga all festinga. Var på lørdagen med non kompiser før jeg fant noen andre kompiser jeg stakk og var med, deretter var det 3 jenter der og jeg stakk bort til dem da. Vi stakk bort til bussene, og jeg ble sluppet inn av en kul fyr fra kristiandsand, og var med ham og jentene resten av kvelden. Fikk skyss til bilen av hu eine jenta der da, awww. Var helt fantastisk, men orker ikke å skrive en hel novelle. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 http://www.dagbladet.no/2012/05/06/kultur/star_wars/lyssabel/21466565/ Awesome! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 I helgen fant jeg ut at jeg har stor tiltrekningskraft på gutter. Vet ikke helt hva man skal synes om det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg har blitt godt kjent med en fra oslo, en fra kristiandsand, og en fra Bergen + noen jenter, men faen så irreterende at jeg ikke vet noe annet enn fornavnet til han fra bergen. Faen så kul fyr! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 http://www.dagbladet...sabel/21466565/ Awesome! Bare å bestille en... http://www.wickedlasers.com/lasers/lasersaber.html# I helgen fant jeg ut at jeg har stor tiltrekningskraft på gutter. Vet ikke helt hva man skal synes om det. Vi vet akkurat hva du syns om det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Mmm, sitter paa toget. Gleder meg som faen til aa komme meg til Gjovik, noen pakker som venter paa meg Bor du i Gjøvik? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg har blitt godt kjent med en fra oslo, en fra kristiandsand, og en fra Bergen + noen jenter, men faen så irreterende at jeg ikke vet noe annet enn fornavnet til han fra bergen. Faen så kul fyr! Hvor mange folk var det i Stavanger, vet du det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg (dvs. dama) har en Dingoo A-320. Det er en "MP4-spiller" (er i hvertfall det produsenten påstår) med innebygged emulator for alt fra Atari 2600 til Sega Mega Drive og SNES. Med alle spillknapper selvfølgelig. Jeg må kjøpe en sånn, tror jeg. Holder ikke med en faktisk SNES, GBC og emulatorer på PC, nettbrett og mobil. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg har blitt godt kjent med en fra oslo, en fra kristiandsand, og en fra Bergen + noen jenter, men faen så irreterende at jeg ikke vet noe annet enn fornavnet til han fra bergen. Faen så kul fyr! Hvor mange folk var det i Stavanger, vet du det? hørte at det var rundt 11k Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Noen som vet hvilken Sos sang de spillte i bussene? Var en versjon med endel bass. Sjekka kortet nå, brukte 3,6k i kongeparken :O Endret 6. mai 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg (dvs. dama) har en Dingoo A-320. Det er en "MP4-spiller" (er i hvertfall det produsenten påstår) med innebygged emulator for alt fra Atari 2600 til Sega Mega Drive og SNES. Med alle spillknapper selvfølgelig. Jeg må kjøpe en sånn, tror jeg. Holder ikke med en faktisk SNES, GBC og emulatorer på PC, nettbrett og mobil. emulatorer på mobil enheter failer umiddelbart, siden man må bruke de feite fingrene sine til den virtuelle d-paden og knappene, og dermed dekker halve skjermen med hendene. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg må kjøpe en sånn, tror jeg. 73,70 på dealextreme. Løp og kjøp. De har også en annen versjon som er billigere, men den har ikke støtte for like mange plattformer tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hva faen skal man finne på? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Billetter till øya i boks! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 emulatorer på mobil enheter failer umiddelbart, siden man må bruke de feite fingrene sine til den virtuelle d-paden og knappene, og dermed dekker halve skjermen med hendene. Har merka meg det. Går greit med GBC på mobilen enn så lenge vel og merke, men så spiller jeg bare Pokémon også. 73,70 på dealextreme. Løp og kjøp. De har også en annen versjon som er billigere, men den har ikke støtte for like mange plattformer tror jeg. Interessant. Må nok vente til NAV gir meg mer penger, har satt av de siste grunkene til Tom Waits-løpet i Trondhjem neste lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg