Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lars, faktisk alt sammen! :O

I tillegg har jeg gått ned 1,2Kg i løpet av helga, sikkert pga all festinga.

Var på lørdagen med non kompiser før jeg fant noen andre kompiser jeg stakk og var med, deretter var det 3 jenter der og jeg stakk bort til dem da.

Vi stakk bort til bussene, og jeg ble sluppet inn av en kul fyr fra kristiandsand, og var med ham og jentene resten av kvelden.

Fikk skyss til bilen av hu eine jenta der da, awww. :tease:

Var helt fantastisk, men orker ikke å skrive en hel novelle.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt godt kjent med en fra oslo, en fra kristiandsand, og en fra Bergen + noen jenter, men faen så irreterende at jeg ikke vet noe annet enn fornavnet til han fra bergen. Faen så kul fyr!

Hvor mange folk var det i Stavanger, vet du det?

Lenke til kommentar

Jeg (dvs. dama) har en Dingoo A-320. Det er en "MP4-spiller" (er i hvertfall det produsenten påstår) med innebygged emulator for alt fra Atari 2600 til Sega Mega Drive og SNES. Med alle spillknapper selvfølgelig.

Jeg må kjøpe en sånn, tror jeg.

Holder ikke med en faktisk SNES, GBC og emulatorer på PC, nettbrett og mobil.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt godt kjent med en fra oslo, en fra kristiandsand, og en fra Bergen + noen jenter, men faen så irreterende at jeg ikke vet noe annet enn fornavnet til han fra bergen. Faen så kul fyr!

Hvor mange folk var det i Stavanger, vet du det?

hørte at det var rundt 11k

Lenke til kommentar

Jeg (dvs. dama) har en Dingoo A-320. Det er en "MP4-spiller" (er i hvertfall det produsenten påstår) med innebygged emulator for alt fra Atari 2600 til Sega Mega Drive og SNES. Med alle spillknapper selvfølgelig.

Jeg må kjøpe en sånn, tror jeg.

Holder ikke med en faktisk SNES, GBC og emulatorer på PC, nettbrett og mobil.

emulatorer på mobil enheter failer umiddelbart, siden man må bruke de feite fingrene sine til den virtuelle d-paden og knappene, og dermed dekker halve skjermen med hendene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

emulatorer på mobil enheter failer umiddelbart, siden man må bruke de feite fingrene sine til den virtuelle d-paden og knappene, og dermed dekker halve skjermen med hendene.

Har merka meg det. Går greit med GBC på mobilen enn så lenge vel og merke, men så spiller jeg bare Pokémon også.

73,70 på dealextreme. Løp og kjøp. De har også en annen versjon som er billigere, men den har ikke støtte for like mange plattformer tror jeg.

Interessant. Må nok vente til NAV gir meg mer penger, har satt av de siste grunkene til Tom Waits-løpet i Trondhjem neste lørdag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...