Bytex Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Du TROR faktisk på at det kommer som et byggesett noengang? Thou art a gullible fool. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 http://www.lulu.com/shop/fotie-photenhauer/natural-harvest-a-collection-of-semen-based-recipes/paperback/product-20052760.html Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Åh, søndag, du kommer alltid for tidlig. Sant. Jeg burde ikke starte opp nye games på Skyrim. Helga forsvinner alt for fort. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 YEAH, HITTIN' ON THEM 98'GURLZ ON TWITTER CUZ THAT'S HOW I ROLL ON THEM SUNDAYS, BITCH // Inspirert av bror (20). Men fact, jeg sjekker opp jenter. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) På twitter? Har ikke twitter en gang, venter til det enten dør ut eller jeg blir kjent sånn at noen gidder å se på det jeg twitrer, vet ikke helt hva annet man skal bruke det til. Endret 6. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 På twitter? Yez. 98'jentene har ikke kommet seg til datingnettstedene ennå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Du TROR faktisk på at det kommer som et byggesett noengang? Thou art a gullible fool. Jeg tror ikke et sekund på det. Men det er lov å drømme. Bare så synd at slike drømmer aldri går i oppfyllelse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Men det kommer i det minste LOTR-LEGO, så det er en start, om ikke annet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Mmm, sitter paa toget. Gleder meg som faen til aa komme meg til Gjovik, noen pakker som venter paa meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Mens jeg sitter på Finn og glor på leiligheter jeg absolutt ikke har råd til. A man can dream though. A man can dream ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 OMG! OMG! OMG! Kjøpte akkurat Wing Commander 1-4. I'm gonna nostalgia SOOOOO fucking hard. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har du diskettspiller til det da? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har en C64 chip og en GBA liggende i postkassa atm, ammagaad! Og en Xbox 360 wireless controller adapter. Toget, so much wait Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har du diskettspiller til det da? GOG.com Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har du diskettspiller til det da? Diskettspiller? Det var da også noe å kalle det ... Antar han kjøpte det på GoG og ergo ikke trenger det. Jeg må forøvrig kle på meg og stikke ut i kulda for å kjøpe melis, av alle ting. :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har en C64 chip og en GBA liggende i postkassa atm, ammagaad! Og en Xbox 360 wireless controller adapter. Toget, so much wait Jeg (dvs. dama) har en Dingoo A-320. Det er en "MP4-spiller" (er i hvertfall det produsenten påstår) med innebygged emulator for alt fra Atari 2600 til Sega Mega Drive og SNES. Med alle spillknapper selvfølgelig. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har jo en Xperia Play, men er ingenting som er bedre enn ogrinal hardware. Når du nevner det må jeg få skaffa meg en Sega Mega Drive og en SNES Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har jo en Xperia Play, men er ingenting som er bedre enn ogrinal hardware. Når du nevner det må jeg få skaffa meg en Sega Mega Drive og en SNES SMD koster nesten ingen ting på ebay. Kjøpte min for ~500ish med 12 spill (på tre kassetter). Da lå den fremdeles i originaleske med plast på. Den hadde bare liggi på et lager siden 90-tallet. Siden det var en SMD II så er den kanskje ikke så mye for purister, men for meg var den mer enn god nok. Nå har jeg dessverre rota vekk kontrolleren da. Så må få skaffa meg det før jeg kan spille igjen. Har selvfølgelig SMD Collection til PS3 også, men det er virkelig ikke det samme det heller. Fyy faen for ei helg! Damer, dop og festing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg