Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

det heter skrutrekker, vinkelsliper er på ting som iriterer/ ikke skal brukes videre

Nope. Det er en god del skutere som har tanken som en integrert del av den bærende konstruksjonen. Da er det ikke mulig å skru den løs sånn helt uten Widerøe.

Men egentlig så bare kverulerer jeg for å kverulere nå. Men skal slutte. Skal lage Tikka Masala. Er sulten som en ulv i Sudan.

kveruler så langt du kan. ingen sykler jeg har sett har tank som ikke kan løsnes. man lager ikke tanker i metall, av den grunn at det vil ruste i lengden, dermed vil det havne dritt i forgassern. "Alle" tanker lages i plastikk, plastikk brukes ikke i ramma. jeg vil ha bevis for sykkel med tank i ramma.

Fortsatt jævlig upraktisk å ta av tanken. På min må jeg skru i stykker halve scootern for å få tilgang til tanken.

ser den, ligger under fotplata da eller?

på girmoped er det bare noen få skruer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor finnes det ikke et kriseteam der oppegående, litt kyniske menn med omsorgsfulle tendenser, helst i alderen 22 - 32, får betalt av staten for å snakke med 15årige jenter utover natten? HVORFOR FINNES IKKE DET?

lars gjør det gratis, er 25, kynsisk som bare den :p

eventuelt skrik ut om dine erfaringer i fylla, fylleangst, eller kjerlighet til runar. vi har hørt alt før så null stress

Lenke til kommentar

Hagler så mye her nå at bilalarmer går i fleng utenfor...

Hvorfor finnes det ikke et kriseteam der oppegående, litt kyniske menn med omsorgsfulle tendenser, helst i alderen 22 - 32, får betalt av staten for å snakke med 15årige jenter utover natten? HVORFOR FINNES IKKE DET?

Lars er 25. I hans drømmer!

Lenke til kommentar

eventuelt skrik ut om dine erfaringer i fylla, fylleangst, eller kjerlighet til runar. vi har hørt alt før så null stress

For å si det sånn så skulle jeg hatt JÆVLIG godt betalt for å gjøre det. Høres helt grønnjævlig slitsomt ut.

Hvem faen er det som gidder å kjøre girmoped da? Seriøst, det er det mest idiotiske jeg vet om. Gire fem ganger før man er i 45 km/t liksom. Idioti.

Eller muligens i hodet. Jeg føler meg ikke som 31 liksom. Men jeg føler meg ikke som en 18-åring heller. Hodet mitt er vel ca. der jeg var når jeg var rundt 25. Tror jeg.

bullshit, og det vet du. du er moderator her - tyder på at du er her for mye fra før, ergo ingen problem å gjøre seg ferdig med en diskusjon.

Eneste grunnen til at jeg begynte å kverulere er at du kalte den for "skrotern". Den ble fornærmet og ba meg om å plage deg.
Lenke til kommentar

Fortsatt jævlig upraktisk å ta av tanken. På min må jeg skru i stykker halve scootern for å få tilgang til tanken.

Virker nesten sånn, har ikke gidda å skru den mer enn 1/4 i stykker, men når jeg skrur av og fjerner hjelmrommet, så ser jeg jo en plasttank nedi der, bak / under / inni, mer som. Alt for kronglete å komme til.

Girmoped gidder jeg ikke, for lite plass, gidder ikke kjøre rundt med sekk hele tiden heller. :p

Ikke for det, jeg kunne absolutt tenkt meg en Motorhispania Furia 6V.

Lenke til kommentar

Eller muligens i hodet. Jeg føler meg ikke som 31 liksom. Men jeg føler meg ikke som en 18-åring heller. Hodet mitt er vel ca. der jeg var når jeg var rundt 25. Tror jeg.

Så rart. Jeg har stått på stedet hvil omtrent siden 14-årsalderen.

Lenke til kommentar

Sikkert ikke noe problem å finne slike folk som gjør det gratis. I alle fall kyniske menn som fremstår som om de er omsorgsfulle.

Lenke til kommentar

Hadde du vært litt eldre, hadde jeg glatt gjort det.

Lenke til kommentar

For å si det sånn så skulle jeg hatt JÆVLIG godt betalt for å gjøre det. Høres helt grønnjævlig slitsomt ut.

vel vida, du må nok flashe brystene å legge ut i tråden til lars, da tror jeg du får oppmerksomheten.

Hvem faen er det som gidder å kjøre girmoped da? Seriøst, det er det mest idiotiske jeg vet om. Gire fem ganger før man er i 45 km/t liksom. Idioti.

*80 noen ganger, spørs om jeg tror onkel blå er ute.

kjøpte ikke den selv, men harn etter bror mi

vel, rundt 18 i hue(kåt) og 31 i kroppen, ergo 24-25 år sammen.

men må bite i gresset der, datasmurf var vel 25? der har jeg det tallet fra. la sammen forum bruker + skroter = 25

Eneste grunnen til at jeg begynte å kverulere er at du kalte den for "skrotern". Den ble fornærmet og ba meg om å plage deg.

vel, jeg tok en prat med apriliaen min, den ba skroter om å gå å skjære seg.
Lenke til kommentar

Vel, å kjøre i 80 med en moped er vel ikke akkurat lovlig. ;)

Jeg tror jeg holder meg på riktig side av loven og fortsetter å kjøre i 40. :p

tjsk, tjsk bagateller.

kjører lovlig jeg altså, 45 blank ved stillestående start på slakk oppoverbakke.

Lenke til kommentar

Høres jo ut som flesteparten av unge trygdesnyltere. Betalt av staten, snakker med for unge jenter utover natten, ofte litt kyniske, og liker ihvertfall å fremstå som omsorgsfulle.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...