Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

så du har fylt på batterisyre på skrotern du?

Nei. Jeg har fyllt batterisyre på det nye batteriet til skuteren. Nå må du lese hva jeg skriver. Hvorfor i all verden skulle jeg fylle syre på skuteren? That don't even make sense.

batteriet er en del av skrotern, du fyller jo bensin på tanken, men man sier at man har fylt opp skutern.

SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS EVERYBODY

Neida. Jeg sitter hjemme alene og hører på deppemusikk.

slemt å gi falske forhåpninger :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

batteriet er en del av skrotern, du fyller jo bensin på tanken, men man sier at man har fylt opp skutern.

Nå roter du fælt. Jeg sier faktisk at jeg fyller tanken.

En annen ting er at tanken er en integrert del av skuteren. Det er ikke batteriet.

Lenke til kommentar

Nå roter du fælt. Jeg sier faktisk at jeg fyller tanken.

En annen ting er at tanken er en integrert del av skuteren. Det er ikke batteriet.

tja, like lett å ta av tanken...

så sier du fyller tanken da -.- du ødlegger alt du :grumpy:

Lenke til kommentar

håper jeg får mamma med på laget så jeg kan bestille meg:

håper jeg får mamma på laget ...

håper jeg får mamma ...

... mamma ...

Si meg, gutten min. Har du ikke egne penger?

ehm nope, men vi(les meg med søsken) har en deal med mamma om kleskjøp, jeg dekker turer jeg drar på, mat, mopedkjøring osv. ho betaler klær og sko.

saldoen min står på 26,82 NOK

lommeboka mi inneholder 2 kroner, en O-ring og en 80 dyse til moppa

Endret av settings
Lenke til kommentar

Ikke så lenge man bruker vinkelsliper, nei. Men da er den ikke brukbar lenger.

ehm nope, men vi(les meg med søsken) har en deal med mamma om kleskjøp, jeg dekker turer jeg drar på, mat, mopedkjøring osv. ho betaler klær og sko.

Ungdommen nå til dags, altså. Da jeg var på din alder var jeg allerede flere år eldre.
Lenke til kommentar

Ikke så lenge man bruker vinkelsliper, nei. Men da er den ikke brukbar lenger.

Ungdommen nå til dags, altså. Da jeg var på din alder var jeg allerede flere år eldre.

...

det heter skrutrekker, vinkelsliper er på ting som iriterer/ ikke skal brukes videre

Lenke til kommentar

det heter skrutrekker, vinkelsliper er på ting som iriterer/ ikke skal brukes videre

Nope. Det er en god del skutere som har tanken som en integrert del av den bærende konstruksjonen. Da er det ikke mulig å skru den løs sånn helt uten Widerøe.

Men egentlig så bare kverulerer jeg for å kverulere nå. Men skal slutte. Skal lage Tikka Masala. Er sulten som en ulv i Sudan.

Lenke til kommentar

Nope. Det er en god del skutere som har tanken som en integrert del av den bærende konstruksjonen. Da er det ikke mulig å skru den løs sånn helt uten Widerøe.

Men egentlig så bare kverulerer jeg for å kverulere nå. Men skal slutte. Skal lage Tikka Masala. Er sulten som en ulv i Sudan.

kveruler så langt du kan. ingen sykler jeg har sett har tank som ikke kan løsnes. man lager ikke tanker i metall, av den grunn at det vil ruste i lengden, dermed vil det havne dritt i forgassern. "Alle" tanker lages i plastikk, plastikk brukes ikke i ramma. jeg vil ha bevis for sykkel med tank i ramma.

Lenke til kommentar

MFW jeg oppdaget at jeg bare har to oppdrag igjen så er det slutt på Wing Commander Saga :(

Jeg blir NØDT til å kjøpe WC1-4 + Propecy på GOG.

edit: Prophecy er selvsagt ikke på GOG. Blæh

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hvorfor finnes det ikke et kriseteam der oppegående, litt kyniske menn med omsorgsfulle tendenser, helst i alderen 22 - 32, får betalt av staten for å snakke med 15årige jenter utover natten? HVORFOR FINNES IKKE DET?

Lenke til kommentar

One dos not simply stop kverulering!

er ikke ferdig enda her...

Meh... Det kommer til et punkt der man tenker "Jeg har bedre ting å gjøre på enn dette."

bullshit, og det vet du. du er moderator her - tyder på at du er her for mye fra før, ergo ingen problem å gjøre seg ferdig med en diskusjon.

Lenke til kommentar

kveruler så langt du kan. ingen sykler jeg har sett har tank som ikke kan løsnes. man lager ikke tanker i metall, av den grunn at det vil ruste i lengden, dermed vil det havne dritt i forgassern. "Alle" tanker lages i plastikk, plastikk brukes ikke i ramma. jeg vil ha bevis for sykkel med tank i ramma.

Fortsatt jævlig upraktisk å ta av tanken. På min må jeg skru i stykker halve scootern for å få tilgang til tanken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...