Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vakt på fest for barnehageunger folk, fulle folk er spesielle. Festen gikk veldig greit da, ingen bråk, ingen som drakk seg under bordet.

Litt overaska over at mange kamerater av meg var så høyrøsta, kombi av høy musikk og alkohol tenker jeg.

SLETEN...

ble...

alt...

for...

sent!

Lenke til kommentar

Jeg klarer heldigvis å unngå illeluktende hårfjerning når jeg griller, dog, vi pleide å sitte og tenne på håret på leggene til hverandre når vi kjeda oss da vi var yngre. :p

tennern er gåen, og jeg er smart nok til å sku på gassen, så løpe etter fyrstikk/lighter.

God morgen :)

det er en jævlig dårlig løgn.

Lenke til kommentar

Jeg klarer heldigvis å unngå illeluktende hårfjerning når jeg griller, dog, vi pleide å sitte og tenne på håret på leggene til hverandre når vi kjeda oss da vi var yngre. :p

Brent legghår lukter ganske vondt aktisk :p

fint ord :) aktisk :p

Lenke til kommentar

Ikke søl det på buksa heller. Den går i oppløsning etter et par timer. Det fant jeg ut når jeg bytta bilbatteriet i den gamle Saab'en på morgenen før jeg skulle på skolen. Holdt det gamle inntil buksa mens jeg løfta det.

Nå jeg reiste meg opp i første friminutt gikk buksa fullstendig i stykker. Og det klødde som f.. på beina.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...