settings Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Var vakt på fest for barnehageunger folk, fulle folk er spesielle. Festen gikk veldig greit da, ingen bråk, ingen som drakk seg under bordet. Litt overaska over at mange kamerater av meg var så høyrøsta, kombi av høy musikk og alkohol tenker jeg. SLETEN... ble... alt... for... sent! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Fælt så trett jeg sku være da. Selv etter 7 timer søvn og 2 timer slumring. Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 ang brannhistorier, jeg har brent en firhjuling, et 3-4 meter høyt grantre og alt svir av alt hår på armen hver gang jeg skal grille (gass) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg klarer heldigvis å unngå illeluktende hårfjerning når jeg griller, dog, vi pleide å sitte og tenne på håret på leggene til hverandre når vi kjeda oss da vi var yngre. Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg klarer heldigvis å unngå illeluktende hårfjerning når jeg griller, dog, vi pleide å sitte og tenne på håret på leggene til hverandre når vi kjeda oss da vi var yngre. tennern er gåen, og jeg er smart nok til å sku på gassen, så løpe etter fyrstikk/lighter. God morgen det er en jævlig dårlig løgn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Nå er det lørdag, det tror jeg vi alle vet hva betyr? Glugg glugg glugg! Ønsker dere alle en særdeles fin lørdag helt uten fyllenerver og aborterte barn på søndagsmorgenen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ja, det hadde vært noe. Blir nok øl neste lørdag om jeg deltar på Tom Waits-løpet i Trondhjem, tror jeg. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Noen som er fulle nå eller? Hæ? HÆ?! Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 nå er det 12 timer siden vi hev alle på hue og ræva ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg er ganske så edru og drikker smoothie. Greit nok. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Akuratt våkna, se enda en episode av The Young Ones eller skal jeg prøve å stå opp? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Akuratt våkna, se enda en episode av The Young Ones eller skal jeg prøve å stå opp? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg klarer heldigvis å unngå illeluktende hårfjerning når jeg griller, dog, vi pleide å sitte og tenne på håret på leggene til hverandre når vi kjeda oss da vi var yngre. Brent legghår lukter ganske vondt aktisk Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg klarer heldigvis å unngå illeluktende hårfjerning når jeg griller, dog, vi pleide å sitte og tenne på håret på leggene til hverandre når vi kjeda oss da vi var yngre. Brent legghår lukter ganske vondt aktisk fint ord aktisk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 I dag har vi lært to ting. 1: Ikke søl batterisyre (37%) på fingrene 2: Søler du batterisyre på fingrene, ikke klø deg på nesa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg skulle til å si at man blir klok av skade, men strengt tatt så blei jeg ikke skada. Bare klødde og svei til jeg fikk nøytralisert det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ikke søl det på buksa heller. Den går i oppløsning etter et par timer. Det fant jeg ut når jeg bytta bilbatteriet i den gamle Saab'en på morgenen før jeg skulle på skolen. Holdt det gamle inntil buksa mens jeg løfta det. Nå jeg reiste meg opp i første friminutt gikk buksa fullstendig i stykker. Og det klødde som f.. på beina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg