henbruas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Lol, Pusur. Husker du alltid sa VHa!? til meg. Irriterende. Irriterer meg at jeg sa dette. Umh, jeg husker det uten at du minner meg på det. Meeeeen, jeg vil jo ikke irritere folk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvordan ble du kjent med amerikaneren, Eplefe?Hvilken av dem? Jeg har Amerikanere, Nederlendere, Tyskere, Dansker, Kanadiere, Svensker, Engelskmenn og folk fra Trinidad på msnen min. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hvordan ble du kjent med amerikaneren, Eplefe?Hvilken av dem? Jeg har Amerikanere, Nederlendere, Tyskere, Dansker, Kanadiere, Svensker, Engelskmenn og folk fra Trinidad på msnen min. La oss bare si "Hvordan ble du kjent med alle utlendingene?". Endret 8. mars 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg også vil ha utenlandske kompiser å snakke med igjen. Husker jeg hadde en fyr fra California på MSN. Skal si det forbedret engelsken min. Har også snakket en del med en nederlender. Han var dessverre ganske suicidal, det kunne være deprimerende å snakke med ham. =/ Hvordan ble du kjent med amerikaneren, Eplefe? Jo, ikke sant, Skarstad, tanken har streifet meg. [email protected] There ya go. Amerikaner som snakker norsk, slå den du ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 La oss bare si "Hvordan ble du kjent med alle utlendingene?". Angst og depresjon-communities, kristne chatrom (eheh. jeg liker ikke å provosere. lover), gjennom venner og familie, gjennom ferie... Jeg er et sosialt vesen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) [email protected] There ya go. Amerikaner som snakker norsk, slå den du ^^ Det er jo ikke morsomt å snakke med norsk-talende personer. *kjempe for engelsk som offisielt språk* Wow, jeg har funnet en funksjonell MSN-klient til Linux. Kristne chatrom? Du provoserer meg. xD Forresten, Eplefe, du har ikke vært borti en nederlender som heter Yesphar elns., har du det? Jeg har sagt det før, sier det igjen: Avataren min er for munter. Endret 8. mars 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Litt oppskrytt imo Helt enig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er jo ikke morsomt å snakke med norsk-talende personer. *kjempe for engelsk som offisielt språk*Så finn deg et engelsktalende forum...er den enkleste tingen å gjøre Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 *kjempe for engelsk som offisielt språk* Hadde vært litt kjedelig. Selv om engelsk er veldig nyttig, for all del. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvilken av dem? Jeg har Amerikanere, Nederlendere, Tyskere, Dansker, Kanadiere, Svensker, Engelskmenn og folk fra Trinidad på msnen min. Kan jeg få flere av dem? =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dansker kan suge min tissemann. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er jo ikke morsomt å snakke med norsk-talende personer. *kjempe for engelsk som offisielt språk*Så finn deg et engelsktalende forum...er den enkleste tingen å gjøre Njaaaa. Her på forumet kjenner jeg folk, det er kategorier jeg liker veldig godt, det er en viss kompetanse innen data, og ikke minst, her er det en Forumkafe. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Stussar litt på kvifor verksemder som Norsk Hydro lyser ut stillingsannonsar i NORSKE aviser på engelsk. Berre tull spør du meg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dansker kan suge min tissemann. Du har forstått det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Kristne chatrom? Du provoserer meg. xD Forresten, Eplefe, du har ikke vært borti en nederlender som heter Yesphar elns., har du det? Nei. For et sært navn. Hva da? Har ingen kristne amerikanere på msn. Hadde en som virka ganske ålreit, men som prøvde å omvende meg hver gang jeg var full e.l. og ble dritsur og sa hun skulle be fo rmeg da jeg innrømte sex før ekteskapet. Hvilken av dem? Jeg har Amerikanere, Nederlendere, Tyskere, Dansker, Kanadiere, Svensker, Engelskmenn og folk fra Trinidad på msnen min.Kan jeg få flere av dem? =DEr bare Marie sine anarcho-punk-venner. x)Typ. folk som hang på Ungeren. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Stussar litt på kvifor verksemder som Norsk Hydro lyser ut stillingsannonsar i NORSKE aviser på engelsk. Berre tull spør du meg! Det er vel fordi omtrent alt arbeidet og all kommunikasjon i selskapet foregår på engelsk, til og med mellom nordmenn. Eller så er det fordi de ikke vil ansette noen som ikke er kompetente nok til å skjønne hva som står i annonsen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Njaaaa. Her på forumet kjenner jeg folk, det er kategorier jeg liker veldig godt, det er en viss kompetanse innen data, og ikke minst, her er det en Forumkafe. Hva med bare en kategori for alt? Diskusjon.no blir kjedelig i lengda. GTFRC Stussar litt på kvifor verksemder som Norsk Hydro lyser ut stillingsannonsar i NORSKE aviser på engelsk. Berre tull spør du meg!SÅ UTENLANDSKE FOLK SOM IKKE KAN ORDENTLIG NORSK KAN SØKE PÅ STILLINGA. DET BOR IKKE BARE NORDMENN I NORGE. ... Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Njaaaa. Her på forumet kjenner jeg folk, det er kategorier jeg liker veldig godt, det er en viss kompetanse innen data, og ikke minst, her er det en Forumkafe. Hva med bare en kategori for alt? Diskusjon.no blir kjedelig i lengda. GTFRC Stussar litt på kvifor verksemder som Norsk Hydro lyser ut stillingsannonsar i NORSKE aviser på engelsk. Berre tull spør du meg!SÅ UTENLANDSKE FOLK SOM IKKE KAN ORDENTLIG NORSK KAN SØKE PÅ STILLINGA. DET BOR IKKE BARE NORDMENN I NORGE. ... oioi... tøtsjet en nerve der eller? Endret 8. mars 2008 av superandreas Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 God natt, og hallo til dykk andre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg