Notelitten Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Musling er da ikke forbudt å si såvidt jeg vet. Men, så har ikke muslinger skjegg. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jo, de som har skjegg så... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Musling er da ikke forbudt å si såvidt jeg vet. Men, så har ikke muslinger skjegg. Joda. I følge Google har de det Bare søk på Musling Beard. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ser man det... Jeg tok visst feil Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Ser man det... Jeg tok visst feil LOL På Google får man garantert treff uansett hva man søker etter. Prøvde å Google Nicket ditt på bilder å fikk opp en fot med elveblest Google er rar.. Endret 4. mai 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hvor mange personer er 400 gram med kjøttdeig beregnet på? For mye for en person? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Kommer jo ann på hva du skal lage og hvor sulten du her. Skal du lage noe med masse tilbehør holder en pakke til 2 personer. Endret 4. mai 2012 av Bibow Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Skal ha i tomatsaus og spagetti. Er ganske sulten, så satser på 2/3 da kanskje. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Halvparten vil holde til en pers så lenge du har noe annet til. Lenke til kommentar
hoodoo Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Har et Facebook-problem: hva skal til av innstillinger for at personer som ikke er venner av meg skal kunne trykke "Like" et bilde jeg legger på veggen min? Prøvde dette i en konkurranse som nå er avsluttet, men fant ikke ut av dette. Eller er det slik at kun venner kan "Like" et bilde, uansett om det legges på veggen eller i et fotoalbum? Det eneste de som gikk inn på bildet fikk til var å "Dele". Sjekk her for eksempel, alle innstillinger er satt som Offentlig der det er mulig, ellers Venners venner: http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10151571259740162&set=a.10151571244290162.846189.861340161&type=1&theater Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jobbe frivillig på studentutestedet? Y/N Ser noen fordeler og noen ulemper. Fordeler, får arbeidserfaring, blir sikkert kjent med en del folk, og sparer sikkert mye panger på å ikke være på byen. Ulemper, du jobber.... gratis, til ganske sent på dager man kanskje selv vil feste. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Studentutesteder har heftige fester har jeg hørt rykter om. Og du får navnet ditt på gjestelista på ulike arrangementer (konserter o.l.). Og du får sikkert masse kule venner og rabatt på øl og jeg vet ikke hva. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Var det jeg også tenkte, så vurderer om jeg skal joine fra høsten. Kan vel muligens snike meg til litt tid på DJ-utstyret forhåpentligvis også, elsker elektroniske duppeditter og har alltid lurt litt på hvordan det utstyret funker. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Man kan aldri bruke nok brennvæske på grillen. Her stod flammene sikkert 1 meter unna grillen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Du er ikke mann før du har svidd av halve nabolaget med grill+tennvæske Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 fikk et hull på verandaen min her om dagen av grilling, trodde det var betong elns som var der. Tok tydeligvis feil... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jobbe frivillig på studentutestedet? Y/N Ser noen fordeler og noen ulemper. Fordeler, får arbeidserfaring, blir sikkert kjent med en del folk, og sparer sikkert mye panger på å ikke være på byen. Ulemper, du jobber.... gratis, til ganske sent på dager man kanskje selv vil feste. Lurer på om jeg skal gjøre det samme til høsten. Det kan ikke skade med arbeidserfaring som bartender eller dørvakt, og det virker som det er mye greie folk som jobber på studentutesteder. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Dørvaktene er leid inn her... skulle bare mangle egentlig, utestedet drives på lik linje med resten av utestedene (6-8 stk. i en 150m radius) og det er da absolutt ikke bare studenter der. Får spørre fatter om tips, han var bartender i 30 år Dørvakt er nok ikke helt min greie, føler meg liten nok om ikke jeg liksom skal passe på folk som er på fylla også. Endret 4. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Følelsene mine er forvirra. På en side elsker jeg den nye singelen til Turbonegro, på den andre siden er jeg nedfor for at MCA fra Beastie Boys tapte kampen mot kreften og døde i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg