Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser man det...

Jeg tok visst feil

LOL :) På Google får man garantert treff uansett hva man søker etter.

Prøvde å Google Nicket ditt på bilder å fikk opp en fot med elveblest :p Google er rar..

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Har et Facebook-problem: hva skal til av innstillinger for at personer som ikke er venner av meg skal kunne trykke "Like" et bilde jeg legger på veggen min? Prøvde dette i en konkurranse som nå er avsluttet, men fant ikke ut av dette. Eller er det slik at kun venner kan "Like" et bilde, uansett om det legges på veggen eller i et fotoalbum? Det eneste de som gikk inn på bildet fikk til var å "Dele".

Sjekk her for eksempel, alle innstillinger er satt som Offentlig der det er mulig, ellers Venners venner: http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10151571259740162&set=a.10151571244290162.846189.861340161&type=1&theater

Lenke til kommentar

Jobbe frivillig på studentutestedet? Y/N

Ser noen fordeler og noen ulemper. Fordeler, får arbeidserfaring, blir sikkert kjent med en del folk, og sparer sikkert mye panger på å ikke være på byen.

Ulemper, du jobber.... gratis, til ganske sent på dager man kanskje selv vil feste.

Lenke til kommentar

Jobbe frivillig på studentutestedet? Y/N

Ser noen fordeler og noen ulemper. Fordeler, får arbeidserfaring, blir sikkert kjent med en del folk, og sparer sikkert mye panger på å ikke være på byen.

Ulemper, du jobber.... gratis, til ganske sent på dager man kanskje selv vil feste.

Lurer på om jeg skal gjøre det samme til høsten. Det kan ikke skade med arbeidserfaring som bartender eller dørvakt, og det virker som det er mye greie folk som jobber på studentutesteder.

Lenke til kommentar

Dørvaktene er leid inn her... skulle bare mangle egentlig, utestedet drives på lik linje med resten av utestedene (6-8 stk. i en 150m radius) og det er da absolutt ikke bare studenter der.

Får spørre fatter om tips, han var bartender i 30 år :p

Dørvakt er nok ikke helt min greie, føler meg liten nok om ikke jeg liksom skal passe på folk som er på fylla også.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...