Notelitten Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Siden vi snakker om historier, Mistet hjulet på motorveien (80-sone) for noen uker tilbake, traff en trailer i mot-kommende kjørefelt. Siden det har jeg vært ganske traumatisert. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Siden det har jeg vært ganske traumatisert. Pussy Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Var temmelig sikker på at det ikke skulle gå så bra som det gikk der ja. Fikk stoppet bilen, ble bare skader på traileren, og bilen min. Ingen krasj. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hadde vært verre hvis traileren mistet et dekk som traff bilen din. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hadde vært ennå verre om traileren traff bilen hans. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Kunne strengt talt ikke gått bedre, som dere sier. Var temmelig nært å treffe traileren (og annen motkommende trafikk), da bilen falt til asfalten. Var forsåvidt også inni en tunell, dekket traff traileren smekk i fronten; og har på ett eller annet vis sprettet og truffet en vegg, før han traff dekket på nytt, og la det flatt. (i alle fall det han sa) Etter å ha kysset asfalten, var den verste delen å gå inn igjen i tunnelen for å se hva jeg traff. Endret 4. mai 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Noen her som vet hvordan man får google tilbake? Jeg lærer viss aldri når det gjelder å la andre bruke Laptopen min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Uff, ser den. Jeg har en historie sånn sett selv, jeg kjørte scooter og traff en buss som hadde stoppet rett foran meg. I 50 km/t. Scooteren min ble rimelig sammentrykt, jeg kom fra det med noen skrubbsår, en del blåmerker og liten hjernerystelse, mens bussen ikke fikk en skrape i lakken engang. Noe av det flaueste jeg har gjort i mitt liv. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Drittdager. Sto opp litt sent, dro til byen, de hadde ikke noe av det jeg skulle ha. Dra til skolen, glemt headset, så får ikke hørt på musikk mens jeg sitter herå jobber med matte uten kalkulatoren jeg glemte hjemme. Jeg har riktignok en kalkulator på pcen som er bedre enn noen fysiske kalkiser du får kjøpt, men greit å lære seg den man får bruke på eksamen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Apatiske jævler. Endret 4. mai 2012 av Vida Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Elsker når jeg blir dyttet ned fra en sånn greie. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Det verste med greier er når jeg nesten knekker nakken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Drittdager. (...) Jeg derimot har så langt en kjempedag. Selv hos hodekrymperen gikk det bra. edit: BBL, WC: Saga-tiem Endret 4. mai 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Gleder meg til ferie jeg, bare reise bort. Da skal jeg oppleve mye greier. Endret 4. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg må bare begynne å øvelseskjøre igjen. Ikke gjort med foreldre på 10-11 år, og ellers hadde jeg bare en dobbel kjøretime før jul. Må starte opp nå som sneen er borte. du er 25 og øvelsekjørte for 10-11 år siden. så du øvelsekjørte ulovlig, og dret i å kjøre lovlig? denne dagen har ikke vært ille, starter med en 5 på prøva jeg hadde forige fredag. deretter er det for en gangs skyld ikke jeg som gjør noe galt i maskinen, en i klassen kjørte fresen rett i stikka. fikk litt sjokk når jeg kom i 50 bak en WV transporter som ikke hadde bremselys. legger brått merke til at bilen bråbremsa. klemte inn bremsen, la meg litt til siden, stoppa med hjulet 10 cm forran bakfangern hans. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hvor kan jeg skaffe safari-outfit? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg må bare begynne å øvelseskjøre igjen. Ikke gjort med foreldre på 10-11 år, og ellers hadde jeg bare en dobbel kjøretime før jul. Må starte opp nå som sneen er borte. du er 25 og øvelsekjørte for 10-11 år siden. så du øvelsekjørte ulovlig, og dret i å kjøre lovlig? Jepp. Jeg øvelseskjørte på en parkeringsplass i skogen. Noen måneder før jeg fylte 16, øvelseskjørte jeg på en riksvei oppi gokk. Kjørte også bil i en alder av 11 år. Sånn er det å bo på landet (les: hele jævla Midt-Norge). Var med en slektning og henta en slektning av ham igjen som hadde vært på fest, og det endte med at begge to ble dritings og de fant ut at jeg måtte kjøre dem hjem igjen. De var hhv. 15 og 16. Var ikke lange biten, bare 3-4 km, og vi møtte ikke en eneste person, verken i bil eller til fots. Good times. Etter fylte 16 har jeg derimot ikke kjørt bil. Da var jeg blitt forelsket i scootere og har kjørt scooter de siste 10 årene. Nå begynner min 9 år gamle kjære å slite kraftig vel og merke, samt at jeg er smålei av å ligge i 20 km/t opp bakker, så da blir det bil i løpet av året / de neste 3 årene. Målet er å kjøre opp før jeg er 30, og i verste fall før jeg er 70 (gitt at jeg lever så lenge). Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) dobeltpost med en stund imellom??? kanskje den ble posta igjen når jeg trykka f5 Endret 4. mai 2012 av settings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg