Anonym259235 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg synes man burde kunne se hvem som plusser innlegg generelt. Spesielt egne innlegg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 På et annet forum jeg hang før, måtte man legge en en-linjes kommentar når man plusset noen. Disse kommentarene lå på profilen så man kunne se hva man ble plussa for. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg synes man burde kunne se hvem som plusser innlegg generelt. Spesielt egne innlegg. Ta del i diskusjonen her. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg hadde sluttet å plusse hvis det skulle være tilgjengelig for alle og enhver at jeg gjorde det. Det blir som å legge guilty pleasure-spillelista mi public på Spotify. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Nå skjer det for lite til at jeg gidder å være våken. Natta! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Anonym plussing er en fin ting synes jeg. Jeg hadde nok stilt meg nølende til å plusse "på kanten" innlegg som jeg er enige med eller synes er morsomme ellers. Nå skjer det for lite til at jeg gidder å være våken. Natta! Natti^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Jeg hadde sluttet å plusse hvis det skulle være tilgjengelig for alle og enhver at jeg gjorde det. Det blir som å legge guilty pleasure-spillelista mi public på Spotify. Mener ikke at alle kan se hvem som plusser hvem og hvorfor, men at personen som blir plusset får en linjes kommentar sammen med plussen, bare. Som bare han/hun kan lese såklart. Endret 3. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Det vil kun lede til "ryktelaming", Du plusser meg, jeg plusser deg typ ting. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Kan vi ikke bare fjerne hele driten? Det er en forbanna uting. Ser ingen verdi i å plusse innlegg i det hele tatt. Har jo ingen nytteverdi overhodet. Det er greit og kult å få litt kred for gode innlegg, men denne funksjonen blir jo bare misbrukt. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Er totalt i mot at det skal gå an å se hvem som plusser hva, men en ting som hadde vært litt kjekt var at man fikk en varsel om hva som ble plusset. 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Det er faktisk ett godt poeng. Fått en slags notification der det sier "x har plusset ditt innlegg x i tråden x" slik at man i hvert fall har en viss oversikt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hadde ikke vært så ille med en "Fjern din pluss" knapp heller. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Min mening tells mer Min livserfaring og administratorpoeng gjør at min mening teller minst 16,18 ganger så mye som din. Vel, hu er jente så hennes meninger går over admin. kanskje dobbelt så mye? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hadde ikke vært så ille med en "Fjern din pluss" knapp heller. Oi, den er jeg enig i. Her, ta en pluss. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Good morning starshine The earth says hello Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Føkkings regn... God morgen, Hedvig Og litt dere andre og da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Tja..4 timer i senga med totalstappa nese. Stikke på butikken og skaffe nesespray nå. Typisk nok åpna nesa seg når jeg sto opp nå, men jeg kan jo ikke sitte og sove. Endret 4. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg