Wiciwato Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Stavangerdialekt er det værste. Får pule det vekk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kjeften. Stavanger-dialekt er noe av det nydeligste på jord. 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Er dere ekle? Er fra stavanger og skal i parken i morra ^what she said! Endret 3. mai 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Der fikk headsettet mitt gjennomgå gitt , skurrende basstoner på høyreside sin feil. Aldri mer WESC, we are the superlative crap Forventet du noe annet da du kjøpte det? Forventet at elementene skulle være lenger en 1 år med vanlig bruk . men men , blir nok et dyrere headset med kvalitet denne gangen. Beyerdynamic DT770 Virker som et godt valg, går klokkene helt rundt ørene , slik at de ikke klemmer ? De går helt rundt mine ører i hvert fall. Et bittelite aber med de er at over lengre bruksperioder (og da mener jeg lang tids bruk i ett strekk!) så er de kanskje litt tunge. Men det er ikke noe problem altså. Lyden er rett og slett perfekt i mine ører. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kjeften. Stavanger-dialekt er noe av det nydeligste på jord. Forsåvidt enige... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kjeften. Stavanger-dialekt er noe av det nydeligste på jord. I beg to differ. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 I beg to differ. Min mening tells mer Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Endret 3. mai 2012 av Vida Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg måtte holde opp å drikke rødvin siden jeg kom på at jeg har en viktig forelesning i morgen :/ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Det er ikke kult å sitte hjemme å pimpe rødvin før du er 40 år og har midtlivskrise. Endret 3. mai 2012 av Coa Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 nå blir jeg deppa her. http://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/reportasje/article702704.ece her i vesten er jeg for feit, men når jeg ser det bildet blir jeg taper der og... Det der.....virka bare.......rart..... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Det er ikke kult å sitte hjemme å pimpe rødvin før du er 40 år og har midtlivskrise. Jeg har aldri vært så veldig kul (Nå løy jeg.) Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Nei, nevermind. Endret 3. mai 2012 av Vida Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Gjør som jeg gjorde da jeg var 15, røyk deg fjern, sett på Fall Out Boy, My Chemical Romance eller Panic! At The Disco å grinerunk. Alkohol er bare kjipt når man er trist. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kjeften. Stavanger-dialekt er noe av det nydeligste på jord. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kommer Gææææir til Trondhjem? Yes sir. Awesome. Jeg skal stalke ham! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Min mening tells mer Min livserfaring og administratorpoeng gjør at min mening teller minst 16,18 ganger så mye som din. Alkohol er bare kjipt når man er trist. Vel, jeg drakk en flaske rom en gang jeg var veldig trist, og det hjalp. Jeg ble glad, og gjorde meg ferdig med problemene en gang for alle. Dog, dette er ingen metode jeg anbefaler. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Helt off topic, men kan admins se hvem som plusser innlegg? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Helt off topic, men kan admins se hvem som plusser innlegg? Jeg tror det er mulig å se ved å spørre databasen manuelt, men det er ikke noe vi gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg