Kakeshoma Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har gått lei forumkaféen, og det går for tiden minst en uke eller to og 50 sider videre mellom hver gang jeg er innom. Det er ikke bra. Det er ikke så mye å finne på her inne for tiden... Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har rødvin Og Star Wars Og meg selv Jeg har ikke rødvin Ikke Star Wars ikke deg men jeg har: Jeg har 15,4GB som skal lastes ned :I jeg har kaffe jeg har x-men triliogien (er den egentlig bra?) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har gått lei forumkaféen, og det går for tiden minst en uke eller to og 50 sider videre mellom hver gang jeg er innom. Det er ikke bra. Synd, for du er så utrolig interessant på alle måter. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Jeg har 15,4GB som skal lastes ned :I jeg har kaffe jeg har x-men triliogien (er den egentlig bra?) X-Men er fin underholdning det. Endret 3. mai 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kongepark i morgen, noen andre eklinger som skal der? Kan nevne at jeg er lett å se. Chrome-lakkert sko, orange hår ( Hårspray doing it ginger style ) og hvit skjorte. Bb thx thx cya ltrz bitr. bilde? vil vite hvordan de skoa ser ut!!! Skal du der? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har 15,4GB som skal lastes ned :I jeg har kaffe jeg har x-men triliogien (er den egentlig bra?) X-Men er fin underholdning det. Bah. Non-canon action-bullshit. De begynner å komme seg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 holder på med en siste finpuss på russebuksen før det er full gang i morgen. nevn noe jeg skal legge til. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kongepark i morgen, noen andre eklinger som skal der? Kan nevne at jeg er lett å se. Chrome-lakkert sko, orange hår ( Hårspray doing it ginger style ) og hvit skjorte. Bb thx thx cya ltrz bitr. bilde? vil vite hvordan de skoa ser ut!!! Skal du der? nope, skal ikke noe som helst i morra etter skolen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Synd, for du er så utrolig interessant på alle måter. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kommer Gææææir til Trondhjem? Yes sir. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Er det noe jeg kan spise eller drikke som får meg til å ikke skjære av meg halsen pga halsbetennelse? Gjør vondt uansett hva jeg putter i kjeften..gidder ikke knaske ibux/paracet hele døgnet heller. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hva som gjør at alle har blitt syke den siste uken? Jeg har selv fått vondt i halsen og snue. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 får man ikke slim i halsen av melk? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Er det noe jeg kan spise eller drikke som får meg til å ikke skjære av meg halsen pga halsbetennelse? Gjør vondt uansett hva jeg putter i kjeften..gidder ikke knaske ibux/paracet hele døgnet heller. Uff, føler med deg. Halsbetennelse er den verste smerten jeg noen gang har kjent. Har du vært til legen? Hvis den er bakteriell og ikke virker å gi seg kan du få penicillin. Ellers har jeg ingen råd, var absolutt ingenting som hjalp meg da jeg hadde det dessverre Prøvde å drikke varm melk, men det var bare ekkelt og gjorde ikke godt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 I morgen tidlig drar jeg til Kongeparken. Hva bør jeg vite? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Har de egne butikker for slikt? Man har ikke lov å ta med glassflasker, så jeg tenkte å oppbevare alt i blodet inntil videre. Endret 3. mai 2012 av Wiciwato Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) I morgen tidlig drar jeg til Kongeparken. Hva bør jeg vite? At maten er dyr, at du kommer ikke til å få dusja, at du kommer til å bruke alt for mye tid i køer og at det er nesten for mange mennesker med stavangerdialekt. Eksamen om 10 timer. Blir kos. Endret 3. mai 2012 av Coa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg