Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Er nok litt mer oppkast enn det der ja. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kongepark i morgen, noen andre eklinger som skal der? Kan nevne at jeg er lett å se. Chrome-lakkert sko, orange hår ( Hårspray doing it ginger style ) og hvit skjorte. Bb thx thx cya ltrz bitr. Meh, ble ikke Stavanger allikevel. Og vi som skulle kline bak en busk det du sa på skype. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Og vi som skulle kline bak en busk det du sa på skype. Må nok skuffe deg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hopp over gjerdet da. Det er veldig lavt, og skulle du bli tatt halshogger vi vakten. Ellers kan du få 3.5k i bot Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Og vi som skulle kline bak en busk det du sa på skype. Må nok skuffe deg. Det sa du til meg også. Sier du det til alle? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Han er en slik person som fortjener kølle opp bak. Melder noen seg frivillig? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Det sa du til meg også. Sier du det til alle? Jeg sier det for å bygge opp spenningen såklart. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg sier det for å bygge opp spenningen såklart. Jeg som trodde vi hadde noe helt spesielt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg som trodde vi hadde noe helt spesielt. Du er spesiell Vida, akkurat som alle andre. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Du er spesiell Vida, akkurat som alle andre. Du rører ved mine hjerterøtter. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har rødvin Og Star Wars Og meg selv Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har rødvin Og Star Wars Og meg selv Jeg har rødvin, men ikke deg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har ekkel hoste og en tett nese. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 har tett nese selv:( forbanna ustabile vær, har vært sjukt varmt i dag da, og passert 25' på terassen faktisk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har gått lei forumkaféen, og det går for tiden minst en uke eller to og 50 sider videre mellom hver gang jeg er innom. Det er ikke bra. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Kongepark i morgen, noen andre eklinger som skal der? Kan nevne at jeg er lett å se. Chrome-lakkert sko, orange hår ( Hårspray doing it ginger style ) og hvit skjorte. Bb thx thx cya ltrz bitr. bilde? vil vite hvordan de skoa ser ut!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg